2

کسانی جسارت اقدام دارند که بصیرت نظر داشته باشند

  • کد خبر : 59681
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱

رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: همه می‌دانند در جنگ هم احتمال خنجر از پشت وجود دارد و امیدواریم علی‌اکبر جوانفکر – مدیرعامل پیشین ایرنا – از این آزمون سربلند بیرون بیاید.

سیدحسن موسوی با اعتقاد به این‌که همه می‌دانند جوانفکر سرباز بی‌چون و چرای مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: اصحاب خبر در ذهن رییس‌جمهور موقعیت فاخری دارند و رییس‌جمهور برای آن‌ها احترام ویژه‌ای قائل است.

او با بیان این‌که در دنیای امروز، کشور و مردمی صاحب قدرت هستند که به آگاهی و اطلاعات مجهز باشند، ادامه داد: در این میان، کسانی جسارت اقدام دارند که بصیرت نظر داشته باشند. در دنیای امروز، صاحبان قدرت به جای لشکرکشی به مدد رسانه‌ها، به قدرت انتشار خود می‌پردازند. ما نیز برای نیل به اهداف خود به‌جز این‌که وجود خود را به اخبار مزین کنیم، چاره‌ی دیگری نداریم.

وی با اشاره به این‌که در دنیای پرحساب و شتاب امروزی،‌ آگاهی به‌موقع کلیدی‌ترین برتری یک کشور بر کشور دیگر است، بیان کرد: چگونگی روایت خبر، اهمیت ویژه‌ای یافته و برنده کسی است که روایت بهتری داشته باشد. امروزه خبر جای سلاح را گرفته و هر روز وسایل اشاعه‌ی خبر گسترده‌تر می‌شود، تکنولوژی در اختیار انتشار خبر قرار گرفته و دنیا به عرصه‌ی شتاب و خبر مبدل شده است.

موسوی با بیان این‌که یاد برادر عزیزمان آقای جوانفکر را زنده می‌داریم و از زحمات ارزشمندش قدردانی می‌کنیم،‌ افزود: بسیار خوشحالیم که آقای امیدی شهرکی – مدیرعامل جدید ایرنا -، یادگار دوران دفاع مقدس است و جای او می‌نشیند تا فضای خدمت را با شمیم حضور انسان‌های ارزشی معطر گرداند.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر