1

رسوایی شرکت رسانه‌ای مردوخ به “دیوید کامرون ” نزدیکتر می‌شود

  • کد خبر : 6021
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴

روزنامه ایندیپندنت در گزارشی با تاکید بر اینکه رسوایی شرکت رسانه‌ای مردوخ به “دیوید کامرون ” نزدیکتر می‌شود، نوشت: ۱۵ ما از به قدرت رسیدن “دیوید کامرون ” گذشته است و آنچه وی در می‌یابد آن است که دفتری دارد که هیچ کنترلی بر رویدادهای آن ندارد. این موضوع برای همه نخست وزیران انگلیس اتفاق […]

روزنامه ایندیپندنت در گزارشی با تاکید بر اینکه رسوایی شرکت رسانه‌ای مردوخ به “دیوید کامرون ” نزدیکتر می‌شود، نوشت: ۱۵ ما از به قدرت رسیدن “دیوید کامرون ” گذشته است و آنچه وی در می‌یابد آن است که دفتری دارد که هیچ کنترلی بر رویدادهای آن ندارد. این موضوع برای همه نخست وزیران انگلیس اتفاق می‌افتد و به طور باورنکردنی ناامید کننده است.

بازداشت “ربه‌کا بروکز ” مدیر عامل سابق نیوز اینترنشنال که دیروز یکشنبه رخ داد این رسوایی را نه تنها به امپراطوری مردوخ بلکه به در دفتر نخست وزیری انگلیس نیز نزدیکتر کرد.

به نوشته ایندیپندنت، پس از اندی کولسون مشاور سابق رسانه‌ای کامرون و سردبیر سابق نیوز آو د ورلد، بروکز دومین شخصی است که ارتباطات نزدیکی با کامرون داشته و دستگیر شد.

این روزنامه انگلیسی ادامه داد: برای تکمیل این حلقه، دیروز گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه خانم بروکز از کامرون خواسته بود تا کولسون را به عنوان مدیر ارتباطات خود در سال ۲۰۰۷ برگزیند و این در شرایطی بود کولسون پیش از آن به دلیل فاش شدن شنودغیرقانونی نیوز آو د ورلد استفعا کرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر