1

فتنه‌گران توبه کنند و سیاست را کنار بگذارند

  • کد خبر : 61398
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۸:۲۰

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ فتنه‌گران به ویژه موسوی و کروبی باید در محضر خداوند و این ملت توبه کنند و برای همیشه سیاست را کنار بگذارند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ فتنه‌گران به ویژه موسوی و کروبی باید در محضر خداوند و این ملت توبه کنند و برای همیشه سیاست را کنار بگذارند.

خبرگزاری فارس: فتنه‌گران توبه کنند و سیاست را کنار بگذارند / دولت در داستان «مرتضوی» به قانون بازگردد

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: افرادی که در این سطح اشتباه می‌کنند جای بازگشت برای آنها وجود ندارد و بهتر است آنها با توبه کردن سیاست را کنار گذاشته و به فکر آخرت خود باشند.

وی تصریح کرد: اینکه چنین افرادی دوباره در قواره‌های مدیریتی مطرح شوند، عقلانی و شایسته به نظر نمی‌رسد و قطعاً مردم نیز با رأی ندادن به آنها تو دهنی بزرگی به چنین فتنه‌گرانی می‌زنند تا دیگر خطای گذشته خود را تکرار نکنند.

حقیقت‌پور هرگونه تطهیر فتنه‌گران را کاری غیر عرف و غیرعقلانی توصیف کرد و ادامه داد: همه مردم می‌دانند در سال ۸۸ عده‌ای با چراغ سبز دادن به دشمن و سکوتشان خیانتی در حق این نظام و ملت کردند که جزای آن این است که تا آخر عمر سیاست را کنار بگذارند.

نباید در موضوع مرتضوی گرفتار لجبازی باشیم

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سئوالی در مورد استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: این استیضاح اعلام وصول شده و از دوره هشتم نیز مطرح بوده ولی به دلیل وساطتی که برخی بزرگان داشته‌اند این موضوع در آن مقطع حل شد اما امروز دوباره این استیضاح مطرح است.

وی اضافه کرد: به دنبال منتفی شدن استیضاح وزیر کار در مجلس هشتم عده‌ای احساس کردند که مشکلات و خواسته‌های نمایندگان برطرف شده و خواسته نمایندگان عملی می‌شود اما قضیه جور دیگری رقم خورد که سایه استیضاح در مجلس نهم افتاده بود که امروز همان امضاکنندگان استیضاح وزیر در مجلس هشتم در اولویت این امر قرار گرفتند.

حقیقت‌پور بیان کرد: باید منتظر ماند و دید بعد از تعطیلات مجلس تصمیم نمایندگان چگونه می‌باشد ولی به نظر می‌رسد راهکار بهتر، مناسب‌تر و مسالمت‌آمیزتری را می‌توان انتخاب کرده و مشکل را برطرف کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به لجبازی‌ها در مورد برکناری و یا ماندن مرتضوی اشاره کرد و ادامه داد: البته برخی‌ها در این موضوع دچار لجبازی شده و از سوی دیگر دولتمردان نیز در این امر پافشاری می‌کنند تا مرتضوی را به هر نحوه ممکن حفظ کنند در حالی که ما با قانون‌مداری می‌توانیم کارها را به پیش ببریم تا دچار خطا و اشتباهی نشویم که هزینه‌ها بالا برود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر