1

مهندس سلیمانی : چرخه نوآوری در محصول را کوتاه می کنیم

  • کد خبر : 62293
  • ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۹

گروه صنعتی ایران خودرو برای ورود به بازار های جهانی رویکرد همه جانبه ای را برای بهره گیری از دانش متخصصان و نوآوری های محققان دانشگاهی در دستور کار خود قرار داده است .

به گزارش ایکوپرس ، مهندس میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو  درمحصول و کیفیت با بیان این مطلب گفت : راه ورود به بازار های جهانی ، همکاری تنگاتنگ دولت و صنعت ، خودرو ساز و دانشگاه است و این نیاز بیش از هر زمان دیگر ی یک ضرورت اجتناب نا پذیر است .

وی اظهارداشت :مدل های مختلفی درهمکاری دانشگاه و صنعت برای دست یابی به تکنولوژی هایی که منجر به رشد اقتصادی می شود ، وجود دارد و این روند جدید نیازمندیک تعامل رو به گسترش بین  صنایع خودرو سازی کشور و مراکز دانشگاهی است .

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو ، انجام تحقیق به صورت پایان نامه های دانشجویی ، استفاده از پارک های فنی علمی و ایجاد انستیتو های مشترک بین دانشگاه های معتبر و صنایع پیشرفته را از مدل های کاربردی همکاری مختلف دانشگاه و صنعت عنوان کرد .

وی عامل موفقیت در بازار های جهانی را کوتاه کردن چرخه نوآوری درمحصول و فرآیند ها عنوان کرد و اظهارداشت : ایران خودرو برای جهانی شدن نیازمند است که چرخه نوآوری در محصول و فرآیند آن را به عنوان یک اولویت دنبال کندودراین راستا فعالیت مشترکی با خودرو سازان معتبر انجام داده است .

سلیمانی اضافه کرد : برای کوتاه کردن چرخه نوآوری محصول ، همکاری نزدیکی را با دانشگاه ها شروع کرده ایم و استفاده از پتانسیل مراکز تحقیقاتی بین المللی با عث می شود زمان نوآوری محصولات آینده کوتاه تر شود و این گام مثبتی برای جهانی شدن است .

وی اظهارداشت : درنوآوری فرآیند ، تکیه ایران خودرو برای کوتاه کردن چرخه ، جذب فن آوری های پیشرفته درهمکاری های مشترک با خودرو سازان معتبر جهان است.

سلیمانی تاکید کرد : مدیریت برنامه ریزی تکنولوژی در سازمان می تواند موجب کوتاه شدن چرخه فروش و افزایش سود آوری شرکت درمقایسه با رقبا شود .

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو افزود : ایران خودرو همواره تلاش کرده از تجارب علمی دانشگاهیان نهایت بهره را درطراحی و تولید خودرو ببرد .

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62293

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر