3

مادری که درفیسبوک جو گیر می شود+تصویر

  • کد خبر : 65654
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۶:۴۲

پلیس تاکید کرده که پدر این پسر ۸ ساله نیز در این ماجرا مقصر بوده چراکه او از رفتار دیوانه ‌وار همسرش عکس و فیلم گرفته است.

یکی از مضرات روانی شبکه های اجتماعی تلاش برای جذب افراد بیشتر به صفحات هر کاربر است و افراد مختلف تلاش دارند با انتشار مطالب یا تصاویر جالب، لایک ها و بازدید تعداد بیشتری از اعضا را به سمت خود بکشانند اما این موضوع بعضا باعث ایجاد رقابت های نادرست و رفتارهای غیراخلاقی می شود.

 در جدیدترین اقدام از این نوع، یک مادر امریکایی در حرکتی باور‌ نکردنی، صورت پسر ۸ ساله خود را با چسب بست و عکس او را در فیس بوک به عنوان یک شوخی منتشر کرد.

اما این اقدام مادر سنگدل باعث شد تا پلیس اوهایو امریکا، این مادر ۳۱ ساله را به خاطر رفتار نادرست و جنون‌ آمیز با پسر ۸ ساله خود دستگیر و راهی زندان کند. البته پلیس تاکید کرده که پدر این پسر ۸ ساله نیز در این ماجرا مقصر بوده چراکه او از رفتار دیوانه ‌وار همسرش عکس و فیلم گرفته است.

مادر این پسر ۸ ساله در این ارتباط تاکید کرده که تنها از سر شوخی با پسرش دست به چنین رفتار دیوانه ‌واری زده است اما کارشناسان پلیس می ‌گویند مادر، جان پسر خود را به خطر انداخته است.

 فعلا قاضی دادگاه این زن و شوهرش را به علت به خطر انداختن زندگی پسرشان متهم کرده است و مادر بی ‌فکر با دستور دادگاه موقتا به زندان منتقل شده است.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65654

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر