1

پاکسازی شهر با خدمات رسانی ویژه شهرداری منطقه ۱۹

  • کد خبر : 65950
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶

شهرداری منطقه ۱۹ در آستانه فرارسیدن فصل همدلی با رسیدگی به زمینهای بایر و بخشهای خارج از محدوده، ورودی شهر تهران را آراسته می کند.

به گزارش افق معاون شهری و فضای سبز منطقه با اشاره به اینکه منطقه ۱۹ به دلیل برخورداری از شرایط حاشیه ای و وجود زمین های خالی و بخشهای خارج از محدوده، فعالیتهای ویژه ای را در حوزه شهری انجام می دهد، گفت: این خدمات رسانی در آستانه فرارسیدن سال جدید و فصل همدلی افزایش یافته است.

وی افزود: طی روزهای گذشته اقدامات مختلفی در بخش موتوری سنگین درخصوص جمع آوری خاک و نخاله، تسطیح خاک، جابجایی نیوجرسی و جمع آوری خودروهای اسقاطی صورت گرفته است. در این راستا خاک و نخاله های خیابان سهیل و بزرگراه تندگویان هرکدام با استفاده از ۲۰سرویس جمع آوری است.

علاوه بر این در بزرگراه شقایق نیز با بکارگیری ۲۰۰ سرویس خاک و نخاله های اطراف بزرگراه پاکسازی شده است. ضمن اینکه عملیات تسطیح خاک در این بزرگراه و بوستان ولایت نیز انجام شده است.

به گفته زنوزی جمع آوری ۵ خودروی اسقاطی،  جابجایی نیوجرسی ۵ تنی در بزرگراه شقایق و مطهری به تعداد ۳۰ مورد و نیز اجرای این فعالیت در محدوده نواحی یک، ۲ و ۳ به میزان ۱۰۰ عدد از دیگر اقدامات این حوزه در آستانه نوروز ۹۲ بوده است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65950

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر