8

۴۰۵ صدرنشین بهبود در کیفیت خودرو

  • کد خبر : 6599
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱

به گزارش افق مهندس علی شیخ زاده معاون تولید خودرو سواری گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر کلیه محصولات تولیدی این شرکت به غیر از پژو روآ و وانت پیکان در رده کیفی خوب و خیلی خوب قرار دارند، گفت: با برنامه ریزی هایی که این معاونت در خصوص افزایش کیفیت […]

به گزارش افق مهندس علی شیخ زاده معاون تولید خودرو سواری گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر کلیه محصولات تولیدی این شرکت به غیر از پژو روآ و وانت پیکان در رده کیفی خوب و خیلی خوب قرار دارند، گفت: با برنامه ریزی هایی که این معاونت در خصوص افزایش کیفیت پژو ۴۰۵ انجام داد، در اردیبهشت ماه سال جاری توانستیم پژو ۴۰۵ را به سطح کیفی خوب برسانیم.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز بعد از سه هفته متوالی در تیر ماه امسال موفق شدیم جایگاه این خودرو را در گرید  A تثبیت کنیم.

 

معاون تولید خودرو سواری ایران خودرو تصریح کرد: با توجه به اینکه در آینده نزدیک محصولات پژو روآ و وانت پیکان از چرخه تولیدات این شرکت حذف می شوند، کلیه محصولات ایران خودرو در رده خوب و خیلی خوب قرار دارند.

 

شیخ زاده حداکثر امتیاز منفی گرید A را ۶۶ عنوان کرد و افزود: در حال حاضر امتیاز منفی پژو ۴۰۵ نمره ۶۳ است.

 

وی خاطرنشان ساخت: پروژه های زیادی برای ارتقای کیفیت محصل پژو ۴۰۵ تعریف شده است که با نهایی شدن همه آنها نمره منفی این خودرو به مقدار بیشتری نیز کاهش می یابد.

 

معاون تولید خودرو سواری ایران خودرو با اشاره به اینکه پژو ۴۰۵ جزو خودروهای پر تیراژ این شرکت است، تاکید کرد: تولید خودروهای در رتبه کیفی خوب و خیلی خوب با تیراژ بالا کار بسیار مهمی است که خوشبختانه به این موفقیت دست یافتیم.

 

شیخ زاده ادامه داد: پروژه هایی از قبیل رفع کامل مشکل نفوذ آب از درب های جانبی و صندوق عقب، رفع ایرادات نصب سپر عقب، بهبود صداهای داخل کابین، اصلاح قری و دفرمگی محل شارژ گاز گلگیر عقب از جمله مهمترین اقدامات بهبود این خودرو است.

 

وی همچنین خاطرنشان ساخت: با توجه به تاکید مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر بهبود کیفیت محصولات شرکت، این معاونت نیز پروژه های بسیار مهمی را برای بهبود کیفیت انواع محصولات تعریف کرده است.

 

گفتنی است؛ بهمن ماه سال گذشته نیز خانواده سمند در رده کیفی خوب قرار گرفته بود.

منبع: ایکوپرس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]