5

هشدار ایساکو نسبت به اقلام تقلبی برند پژو در بازار

  • کد خبر : 6615
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴

ایساکو نسبت به قطعات تقلبی برند پژو موجود در بازار به دارندگان این خودروها هشدار داد و تاکید کرد مشتریان برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی نیاز خود را از شبکه مجاز خدماتی محصولات ایران خودرو تامین کنند. به گزارش افق این هشدار از آن جهت حایز اهمیت است که دلالان بازار این برند با […]

ایساکو نسبت به قطعات تقلبی برند پژو موجود در بازار به دارندگان این خودروها هشدار داد و تاکید کرد مشتریان برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی نیاز خود را از شبکه مجاز خدماتی محصولات ایران خودرو تامین کنند.

به گزارش افق این هشدار از آن جهت حایز اهمیت است که دلالان بازار این برند با واردات و فروش انواع قطعات مشابه و متفرقه قصد نفوذ به بازار قطعات برند پژو را دارند.

 

براساس این گزارش ، از آنجایی که روش تشخیص این گونه قطعات نیز مشکل است و قیمت قطعات مشابه نیز اقوا کننده و پایین تر از نمونه قطعات یدکی اصلی است و این که ایساکو هیچ تعهدی در قبال تبعات استفاده از این قطعات ندارد، پیشنهاد می‌شود مشتریان برای دریافت قطعه اصلی به کلیه نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز موجود در شبکه ایران خودرو مراجعه کنند که لیست آنها در سایت www.isaco.ir موجود است.

 

با توجه به اعمال سیاست قیمت واحد قطعات در راستای رویکرد حمایتی ایساکو، مشتریان می‌توانند قیمت هرگونه قطعات اصلی ایساکو را در سایت شرکت مشاهده کنند.

 

دراین گزارش آمده است ، با این حال مشتریان برای اطمینان از خرید یک قطعه اصلی می‌توانند به رنگ بسته بندی ایساکویی توجه کنند؛ زیرا در مواقعی رنگ بسته بندی تقلبی تیره تر و یا کم رنگ تر از رنگ بسته بندی اصلی است. همچنین شاخصه اصلی قطعات ایساکویی هالوگرام ضد تقلب است؛ چرا که هالوگرام‌های تقلبی حالت هفت رنگ داشته و فاقد عمق است؛ همچنین مانند برچسب بوده و در هنگام جدا شدن مخدوش نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]