3

بیمارستان بقیه ا…الاعظم بشاگرد افتتاح شد

  • کد خبر : 67206
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰

معاون اول رییس جمهور با حضور در شهرستان بشاگرد با همراهی معاون درمان وزارت بهداشت ظهر امروز دوشنبه بیمارستان بقیه ا…الاعظم شهر سردشت را افتتاح کرد.

به گزارش افق رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت ساخت بیمارستان در شهرستان بشاگرد، گفت: حضور متخصصین مجرب و کار آمد در کنار تجهیزات مدرن و پیشرفته درمانی در شهرستان بشاگرد شاخص های سلامتی را بهبود می بخشد .

دکتر محمد شکاری با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان بشاگرد  از پروژه های مهر ماندگار هرمزگان است، گفت: یکی ازپروژه های موثر در حوزه سلامت در مناطق محروم ساخت و راه اندازی بیمارستان شهرستان بشاگرد است که نقش مهمی در ارتقا خدمات درمانی منطقه خواهد داشت.

وی افزود: این بیمارستان در شهرسردشت شهرستان بشاگرد با ۳۱ تخت در فضایی بالغ بر یک هزار و ششصد مترمربع ساخته شده است که با اعتباری بالغ بر چهل میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی ساخته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: این بیمارستان در کمترین زمان ممکن از بهمن سال ۱۳۸۹ مرحله اجرایی اش آغاز شد که در کمترین مدت ابنیه آن به اتمام رسیده است .

وی بیان کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشاگرد شامل بخش های داخلی، اطفال، جراحی، زنان، زایشگاه ، اورژانس شبانه روزی، آزمایشگاه، رادیولوژی و دیالیز است که نقش اساسی در ارتقا خدمات درمانی به صورت چشمگیرخواهد داشت.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان هرمزگان یادآورشد: افتتاح این بیمارستان درخور شأن و منزلت برای خدمت گیرندگان این مجموعه درمانی درشهرستان بشاگرد خواهد شد و این تنها گوشه ای از فعالیتهای خادمان عرصه سلامت در جهت تقویت زیر ساخت های سلامت در مناطق محروم استان هرمزگان است که تقدیم مردم شریف بشاگرد خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67206

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر