3

دختری که رقبای پسر خود را شکست داد +تصاویر

  • کد خبر : 67439
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷

او شرکت در مسابقات موتور سواری را در سن ۱۱ سالگی آغاز کرد. او سال گذشته از میان ده ها شرکت کننده ۱۴ تا ۱۶ ساله در مسابقات قهرمان جوانان “جنیتا” برنده جایزه ۴۰ هزار پوندی بورسیه تحصیلی شد.

“جمی چادویک” یک دختر ۱۴ ساله دانش آموز است که موفق شد رقبای پسر خود را شکست داده و برنده یک جایزه ۴۰ هزار پوندی اتومبیلرانی شود.

او موفق به دریافت یک بورسیه تحصیلی از سازندگان خودرو ” جنیتا” شده است. حامیان او پیش بینی میکنند که این دختر نوجوان به راحتی قادر به شرکت در مسابقات فرمول ۱ خواهد بود.

او شرکت در مسابقات موتور سواری را در سن ۱۱ سالگی آغاز کرد. او سال گذشته از میان ده ها شرکت کننده ۱۴ تا ۱۶ ساله در مسابقات قهرمان جوانان “جنیتا” برنده جایزه ۴۰ هزار پوندی بورسیه تحصیلی شد.

او میگوید : برای من یک رویا بود و هنوز قابل باور نیست که توانسته ام در این رقابتها پیروز باشم. او قصد دارد یک راننده حرفه ای باشد و در یک رشته ورزشی فعالیتهای شغلی خود را آغاز کند.

این مسابقات به منظور تخصیص یک بورس تحصیلی برگزار شد و ۳ روز ادامه داشت . حدود ۶۰ نفر از سراسر اروپا در این مسابقه شرکت کردند.

او اضافه میکند از تمام شرکت کنندگان در رقابتهای آینده که اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد جوانتر و کم تجربه تر است اما سعی میکند که موفق باشد.او قصد دارد ثابت کند که زنان نیز میتوانند در مسابقات فرمول ۱ حرفهایی برای گفتن داشته باشند.

مدیر این شرکت خودروسازی میگوید: جمی در طول مسابقات بورسیه با سرعت و مهارت و شخصیت خود مارا به شدت تحت تاثیر قرار داد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67439

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر