3

صادق عابدینی به عنوان گزینه نهایی رئیس جمهور برای تصدی کرسی استانداری فارس معرفی شد.

  • کد خبر : 6791
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۳۰

نصرالله کوهی باغ اناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: روز گذشته صادق عابدینی برای معرفی به نمایندگان استان فارس به صحن مجلس شورای اسلامی آمد. وی اضافه کرد: نمی‌شود در مورد استاندار جدید قضاوت کرد اما به نظر می‌رسد نماینده‌های استان فارس با این انتصاب موافق هستند. صادق عابدینی دانش‌آموخته […]

نصرالله کوهی باغ اناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: روز گذشته صادق عابدینی برای معرفی به نمایندگان استان فارس به صحن مجلس شورای اسلامی آمد.
وی اضافه کرد: نمی‌شود در مورد استاندار جدید قضاوت کرد اما به نظر می‌رسد نماینده‌های استان فارس با این انتصاب موافق هستند.
صادق عابدینی دانش‌آموخته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ارشد است که در زمان شهرداری رئیس جمهور، شهردار منطقه ۷ تهران بوده و دارای سوابق مدیریتی متعدد از جمله سابقه ۱۰ ساله در وزارت امور خارجه است.
استان فارس هم‌اکنون حدود سه ماه از داشتن استاندار بی‌بهره است و بیشتر فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نیز به صورت سرپرستی اداره می‌شوند که از مهم‌ترین آن می‌توان به فرمانداری شهرستان شیراز و سه بخشدار آن اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6791

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر