1

شایعه جدایی سید جلال حسینی از پرسپولیس؟!

  • کد خبر : 68350
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۷:۰۵

جلال حسینی که همواره به شرایط حرفه ای فکر می کند و کمتر به حاشیه ها می پردازد حالا شاید از این همه حاشیه پرسپولیس خسته شده است و به رفتن می اندیشد.

سید جلال حسینی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که با وجود شرایط پرحاشیه و نه‌چندان مناسب این تیم در ابتدای فصل که باعث افت ستاره‌های بسیاری  نیز شد، یکی از مسئولیت پذیرترین و البته کم‌اشتباه‌ترین بازیکنان پرسپولیس بوده و در حال حاضر نیز یکی از ارکان اصلی شکست‌ناپذیری تیم یحیی گل‌محمدی محسوب می‌گردد.

این ستاره‌ که حالا در اوج پختگی قرار دارد، در بازی با ذوب‌آهن نیز عملکرد قابل‌قبولی داشت تا در برابر تیمی که به گفته‌ی خود او خط حمله‌ی زهرداری نیز داشت، گلی را دریافت نکنند و با حساب تک‌گلشان به نیمه‌نهائی جام حذفی برسند.

سید جلال که همواره یکی از کم‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌ها بوده است، گویا از حضور در دل حاشیه (پرسپولیس) چندان رضایت ندارد و شاید خنده‌ی معنی‌دار او در برابر سوال “در پرسپولیس می‌مانی؟” پاسخ تمامی این سوالات باشد. اوبعد از بازی ذوب آهن در مقابل دوربین ها در پاسخ به این سئوال که فصل بعد هم پرسپولیسی است یا نه ، لبخند خاصی زد و با دست گذاشتن روی شانه گزارشگر صحنه را ترک کرد تا جوابی مبهم به این سوال مهم بدهد . آن هم در شرایطی که او مهم ترین بازیکن خط دفاع پرسپولیس محسوب می شود.

شاید در فصل آینده او را دوباره در پیراهن سپاهان ببینیم و شاید با پیراهن هر تیم کم‌حاشیه‌ی دیگری… !

گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68350

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر