2

عمران‌زاده:بدون شنیدن‌حرفم، محروم شدم

  • کد خبر : 68410
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶

مدافع تیم فوتبال استقلال در واکنش به رای کمیته انضباطی گفت: در همه دنیا رسم بر این است فرد خاطی را بازخواست می‌کنند ولی بدون این که حرف مرا بشنوند، محروم کردند.

 حنیف عمران‌زاده در گفتگو با مهر، با اشاره به رای کمیته انضباطی علیه خود گفت: از این حکم خیلی ناراحتم. در تمام دنیا مرسوم است که متهم را بازخواست می‌کنند و پس از آن حکم صادر می‌کنند ولی متاسفانه اینجا بدون این که کسی به حرفم گوش کند، حکم صادر کردند.

وی اضافه کرد: در اینکه جو بازی روی من تاثیر گذاشت، هیچ شکی نیست و هیچ مشکلی هم با این قضیه ندارم. نارحتی‌ام بیشتر برای این است که بدون اینکه مرا بخواهند حکم را صادر کردند.

مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: تا حالا به کسی توهین نکرده‌ام. وقتی هم بین دو نیمه آقای کامرانی با من حرف زد، گفتم با داور وسط می‌خواهم صحبت کنم با شما کاری ندارم. تنها حرف من به داور این بود که اگر کار آرش کارت قرمز داشت، باید به بازیکن تراکتور هم کارت قرمز نشان می‌داد. این محرومیت سنگین برای تماشاگران، استقلال و آرش دور از انصاف است.

مدافع تیم استقلال همچنین گفت: برهانی در جریان بازی خطا کرد و اخراج هم شد، بنابر این یک جلسه باید محروم باشد. پس این دو جلسه محرومیت اضافی دیگر برای چیست؟ امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال نسبت به این قضیه چاره اندیشی کرده و از حق ما دفاع کنند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته بیستم و هشتم رقابتهای لیگ برتر، رای به محرومیت یک جلسه‌ای باشگاه استقلال مبنی بر انجام یک مسابقه بدون تماشاگر و محرومیت آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و جواد کاظمیان داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر