2

نمی‌دانم اسم قرعه‌کشی جام حذفی را شانس بگذارم

  • کد خبر : 68725
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌دانم این بار هم باید اسم قرعه‌کشی جام حذفی را شانس بگذارم یا چیز دیگری.

خبرگزاری فارس: رویانیان: نمی‌دانم اسم قرعه‌کشی جام حذفی را شانس بگذارم یا چیز دیگری

محمد رویانیان در خصوص قرعه‌کشی جام حذفی و حضور پرسپولیس در رشت اظهار داشت: واقعا این بار هم نمی‌دانم اسم این قرعه‌کشی را باید شانس بگذارم یا چیز دیگری. مانده‌ام که باید چه حرفی بزنم. خودتان نگاه کنید کدام از شانس‌ها امسال با ما بود. باور کنید عجیب مانده‌ام.

وی افزود: بازی در رشت کار بسیار سختی است اما چرا ما باید امیدوار به پیروزی در رشت نباشیم؟ همیشه امید و تلاش را برای انسان گذاشتند تا به هدفش برسد و من مطمئنم این بچه‌ها لیاقت صعود به فینال جام حذفی را دارند اما باز هم می‌گویم نمی‌دانم این قرعه‌کشی باید نامش بخت و اقبال ما باشد یا چیز دیگری.

وی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل راه‌آهن نیز گفت: بچه‌ها در طول بازی تلاش زیادی کردند تا ۳ امتیاز بازی با راه‌آهن را بگیرند اما به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم و از خیلی از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم. قبل از این بازی خیلی حرف‌ها زدم اما من باید این را بگویم اتفاقا یکی از بازی‌هایی که زیاد به خودم فشار نیاوردم و چندان برایم مهم نبود همین بازی با راه‌آهن بود چون نمی‌خواستم حرف و حدیث برایش درست کنند که من با این و آن مشکل دارم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که مگر شما در رختکن نگفته بودید که این بازی برایتان حساسیت چند برابر دارد گفت: به چه کسی گفتم این بازی با بازی‌های دیگر فرق دارد؟ اتفاق این بازی هیچ فرقی برای ما نداشت، البته همه خودشان دیدند ما ۸ یا ۹ موقعیت بسیار خوب داشتیم و حق ما در این بازی برد بود ولی راه‌آهن توانست از کمترین موقعیت خود بهترین استفاده را کند.

وی افزود: تقریبا ۸۰ _ ۹۰ درصد موقعیت‌ها و شرایط بازی دست ما بود اما پرسپولیس هر کاری کرد راه‌آهن گل نخورد و یا ما گل نزدیم. این دیگر به شانس یا چیز‌های دیگری بر می‌گردد که من در مورد جام حذفی هم به شما گفتم که در آن مانده‌ام اما باز هم می‌گویم بسیار امیدوارم در جام حذفی دست پر بیرون بیاییم.

رویانیان در خصوص دیدار امروزش همراه با سایر ورزشکاران با رهبر انقلاب تاکید کرد: امروز روز بزرگی برای من و همه ورزشکاران خوب بود و هرگز این روز را فراموش نمی‌کنم. باعث افتخارم بود که در کنار بزرگان به دیدار رهبر بزرگ انقلاب اسلامی رفتم و از صحبت‌های ایشان که همه را تحت تاثیر قرار داده بودند لذت بردم. دیدار امروز با رهبری برای من و همه ورزشکاران خوب کشورمان مهم، با ارزش و طلایی بود و همه از آن روحیه گرفتیم. امیدوارم صحبت‌های رهبر کشورمان سرلوحه کار ما در روزهای آینده باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با دادکان نیز صحبت کردید یا خیر اظهار داشت: بله. دادکان را دیدم و حال ایشان بسیار خوب بود. اتفاقا با دادکان حال و احوال گرمی طبق معمول داشتیم و مسئله خاصی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پول وینگادا را تهیه کرده اید یا خیر گفت: در تلاش هستیم که این اتفاق بیفتدو پیگیری های لازم را انجام داده ایم. مسئولان باشگاه نیز با وینگادا در ارتباط هستند. سعی می کنیم مشکلی پیش نیاید اما او هم با ما همکاری کند خوب است. همان طور که می دانید این بدهی برای گذشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خود را می‌کنند تا در بازی‌های بعدی موفق شوند که هواداران باید این بچه‌ها را دعا و حمایت کنند. امیدوارم سال ۹۲ سالی توام با موفقیت و سرفرازی برای پرسپولیس بزرگ باشد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر