3

معامله زیانبار رئیس جمهور !

  • کد خبر : 69244
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۹:۱۴

تعدادی از اعضای گروهک مجاهدین خلق [منافقین] به اتهام تخلف در جریان انتخابات مجلس دستگیر شدند .

آیت الله خامنه ای: انور سادات رئیس جمهور خائن و جنایتکار مصر مقدمات برافراشتن پرچم اسرائیل را در سرزمین مصر فراهم آورد و بهانه اش این بود که میخواهد صحرای سینا را پس بگیرد ، او صحرای سینا را گرفت اما مصر را تحویل داد.

چکیده

از ساعت ۷ صبح امروز میلیونها نفر در سراسر کشور به پای صندوق های رای رفتند تا ۲۷۰ نفر از نمایندگان خود را برای ورود به مجلس انتخاب کنند .
تعدادی از اعضای گروهک مجاهدین خلق [منافقین] به اتهام تخلف در جریان انتخابات مجلس دستگیر شدند . در رابطه با دستگیری این افراد مجاهدین خلق طی اعلامیه هایی به این اقدام اعتراض کرده و خواستار تشکیل دادگاه علنی برای آزادی دستگیر شدگان و افشای آنچه توطئه نامیدند شدند .
آیت الله خامنه ای در خطبه های این هفته جمعه تهران اظهار داشتند : مهمترین مسئله ای که ما باید توقع آن را از مجلس شورای اسلامی داشته باشیم ، مسئله سیاست داخلی و در زمینه های اداره کشور و ایجاد رفاه ، امنیت ، فرهنگ و آموزش اصیل اسلامی است ، باید در کشور اسلامی فقر نباشد .
ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز دفتر روزنامه بامداد در مرکز تهران با بمب منفجر شد . دادگاه انقلاب اسلامی خمین با محاکمه سرگرد هوشنگ آشوری منفرد رئیس سابق شهربانی خمین وی را به اعدام محکوم کرده و این حکم امروز اجرا شد .
بنی صدر با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در آرامش برگزار شده است گفت با این وجود نمی توان در مورد اینکه آیا تقلب شده یا نه سخنی گفت . شاه سابق بعد از ظهر امروز برای عمل جراحی برداشتن طحال در بیمارستان خصوصی پیتیلا بستری شده است .

انتخابات نخستین دوره مجلس برگزار شد

انتخابات نخستین دوره مجلس شورای اسلامی امروز برگزار شد . از ساعت ۷ صبح امروز میلیونها نفر در سراسر کشور به پای صندوق های رای رفتند تا ۲۷۰ نفر از نمایندگان خود را برای ورود به مجلس انتخاب کنند . امام خمینی رهبر انقلاب ، بنی صدر رئیس جمهور و مراجع تقلید در قم بامداد امروز آرای خود را به صندوق ها ریختند . (۱)

بنی صدر با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در آرامش برگزار شده است گفت با این وجود نمی توان در مورد اینکه آیا تقلب شده یا نه سخنی گفت . وی ادامه داد : در یکی از موارد بنده با حضور در سر صندوق رای به شکایتی رسیدگی کرده و حکم دادم .
دستگیری تعدادی از هواداران مجاهدین خلق [منافقین] به اتهام نقض قانون انتخابات

تعدادی از اعضای گروهک مجاهدین خلق [منافقین] به اتهام تخلف در جریان انتخابات مجلس دستگیر شدند . در رابطه با دستگیری این افراد مجاهدین خلق طی اعلامیه هایی به این اقدام اعتراض کرده و خواستار تشکیل دادگاه علنی برای آزادی دستگیر شدگان و افشای آنچه توطئه نامیدند شدند . در این زمینه روابط عمومی کمیته مرکزی انقلاب اسلامی سازمان مجاهدین را به خلافکاری انتخاباتی متهم کرد و اعلام داشت سپاه پاسداران تعداد زیادی از هواداران این سازمان را دستگیر کرده است . (۲)

آیت الله خامنه ای تبیین کردند ؛ توقعات ملت از مجلس

آیت الله خامنه ای در خطبه های این هفته جمعه تهران اظهار داشتند : مردم از مجلس چه می خواهند ؟ همه ما این توقع بزرگ را از مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت که طرح جامع نظام الهی – اسلامی و توحیدی را تصویب کند و در اختیار دستگاههای اجرایی و دولتی برای اجرا بگذارد .

ایشان ادامه دادند : اما این مهمترین مسئله زمان ما و خواسته این مرحله از انقلاب نیست ، مهمترین مسئله ای که ما باید توقع آن را از مجلس شورای اسلامی داشته باشیم ، مسئله سیاست داخلی و در زمینه های اداره کشور و ایجاد رفاه ، امنیت ، فرهنگ و آموزش اصیل اسلامی است ، باید در کشور اسلامی فقر نباشد.

ما حاضر نیستیم به خاطر گرفتن قطعات کشور را بدهیم

آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به سیاست خارجی جمهوری اسلامی گفتند : دولت باید روابط و مناسبات خود را با قدرت های ستمگر و غارتگر روشن کند و روش قاطعی در این زمینه اتخاذ نماید ، ما حاضر نیستیم به خاطر گرفتن قطعات یدکی تجهیزات جنگی ، گندم و روغن کشورمان را بدهیم .

معامله زیانباری که رئیس جمهور مصر انجام داد

ایشان ادامه دادند : انور سادات رئیس جمهور خائن و جنایتکار مصر مقدمات برافراشتن پرچم اسرائیل را در سرزمین مصر فراهم آورد و بهانه اش این بود که میخواهد صحرای سینا را پس بگیرد ، او صحرای سینا را گرفت اما مصر را تحویل داد ، این رذیلانه ترین معامله ای است که ممکن است یک زمامدار بکند . ما نمی خواهیم این چنین معاملاتی انجام بگیرد . (۳)

دفتر مرکزی روزنامه بامداد با بمب منفجر شد

ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز دفتر روزنامه بامداد در مرکز تهران با بمب منفجر شد . شدت انفجار به حدی بود که درهای بسته ساختمان را از جا کند و تا فاصله چند متری پرتاب کرد و دیوارهای طبقه هم کف ساختمان روزنامه را در هم کوبید و علاوه بر آن شیشه های ساختمان های اطراف ساختمان روزنامه نیز در هم شکسته شد . (۴)

آیت الله خامنه ای  با اشاره به سیاست خارجی جمهوری اسلامی گفتند : دولت باید روابط و مناسبات خود را با قدرت های ستمگر و غارتگر روشن کند و روش قاطعی در این زمینه اتخاذ نماید ، ما حاضر نیستیم به خاطر گرفتن قطعات یدکی تجهیزات جنگی ، گندم و روغن، کشورمان را بدهیم .
رئیس سابق شهربانی خمین اعدام شد

دادگاه انقلاب اسلامی خمین با محاکمه سرگرد هوشنگ آشوری منفرد رئیس سابق شهربانی خمین وی را به اعدام محکوم کرده و این حکم امروز اجرا شد . وی به اتهام ایجاد رعب و وحشت بین مردم ، ایجاد جرح ، ضرب و شکنجه منجر به نقص عضو ، صدور دستور و اقدام به دستگیری مبارزین که منجر به جرح یا حبس آنان شد ، همکاری مداوم و موثر با ساواک و… محاکمه و اعدام شد . (۵)

بنی صدر : انتخابات آرام بود ولی نمی توانم بگویم تقلب نشده !

بنی صدر با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در آرامش برگزار شده است گفت با این وجود نمی توان در مورد اینکه آیا تقلب شده یا نه سخنی گفت . وی ادامه داد : در یکی از موارد بنده با حضور در سر صندوق رای به شکایتی رسیدگی کرده و حکم دادم ، در این مورد مجاهدین [منافقین] ادعا می کردند که حزب جمهوری تخلف کرده و حزب جمهوری نیز همین ادعا را در باره مجاهدین داشت که مشخص شد هر دو تخلف کرده اند.(۶)

شاه بستری شد

شاه سابق بعد از ظهر امروز برای عمل جراحی برداشتن طحال در بیمارستان خصوصی پیتیلا بستری شده است . وی بعد از ظهر امروز همراه با فرح و چهار نفر دیگر به بیمارستان رفته و بستری شد . در نیویورک اشرف خواهر دوقلوی شاه در مصاحبه ای اعلام کرد شاه هرگز به آمریکا باز نخواهد گشت . (۷)

پی نوشت :

۱- بامداد ، ۲۵ اسفند ۱۳۵۸ ، صفحه ۳

۲- بامداد ، ۲۵ اسفند ۱۳۵۸ ، صفحه ۲

۳- اطلاعات ، ۲۵ اسفند ۱۳۵۸ ، صفحه ۱۰

۴- بامداد ، ۲۵ اسفند ۱۳۵۸ ، صفحه ۳

۵- اطلاعات ، ۲۵ اسفند ۱۳۵۸ ، صفحه ۳

۶-  اطلاعات ، ۲۵ اسفند ۱۳۵۸ ، صفحه ۱۲

۷- اطلاعات ، ۲۵ اسفند ۱۳۵۸ ، صفحه ۱۲

پژوهشگر : سید روح الله امین آبادی
فارس

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر