1

“کالین تروراو” تماشاگران را به “پارک ژوراسیک ۴″می برد

  • کد خبر : 69554
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰

با انتخاب کالین تروراو برای کارگردانی چهارمین قسمکت مجموعه فیلم اکشن و علمی تخیلی «پارک ژوراسیک» این فیلم یک قدم دیگر به تولید نزدیک شد.

به گزارش افق مسئولان کمپانی یونیورسال  به صورت رسمی اعلام کردند این فیلم ساز مستقل و غیر متعارف سینما، کارگردان فیلم ترسناک آن‌ها خواهد بود.

نکته جالبی که رسانه‌های گروهی بر روی آن تاکید می‌کنند این است که تروراو با فیلم کم خرج مستقل «امنیت تضمین نشده است» به جمع فیلم‌ساران پیوسته است.

به همین دلیل ، انتخاب وی برای کارگردانی یک فیلم پر خرج و پر سر و صدا ، باعث تعجب و شگفتی اهل فن و تحلیل‌گران سینمایی شده است.

ریک جانا و آما ندا سیلور نویسندگان فیلم نامه«ظهور سیاره میمون‌ها» ، هم اکنون در حال نگارش فیلم‌نامه «پارک ژوراسیک ۴» ‌هستند.

این دو فیلم نامه نویس در قصه فیلم‌نامه جدید خود نیز یک بار دیگر ، آدم‌ها را در برابر شورش و قیام گروهی از حیوانات از بند گسیخته قرار می‌دهند.

اگر در «ظهور سیاره میمون‌ها»، آن‌ها میمون‌ها را در مقابل آدم‌ها قرار دادند، در «پارک ژوراسیک‌ ۴» دایناسورها را به جنگ نوع بشر می‌فرستند .

با این وجود، هنوز اطلاع چندانی پیرامون خط اصلی قسمت چهارمین قسمت مجموعه فیلم دلهره‌آور و ترسناک «پارک ژوراسیک» در دست نیست.

این فیلم قرار است برای نمایش عمومی در فصل تابستان ۲۰۱۴ آماده شود.

استیون اسپیلبرگ کارگردان دو قسمت اول و دوم این مجموعه فیلم،به عنوان تهیه کننده با چهارمین قسمت آن همکاری خواهد داشت.

وی می‌گوید قسمت تازه فیلم به صورت سه بعدی فیلم‌برداری خواهد شد.

نام کالین تروراو چند ماه قبل و پس از آن در سطح وسیعی مطرح شده ،که شایع شد یکی از کارگردانان احتمالی قسمت هفتم مجموعه فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» است.

نکته جالب که این که کاتلین کندی یکی از تهیه کنندگان اصلی«پارک ژوراسیک»ها ، ماه قبل از همکاری با قسمت چهارم آن انصراف داد تا به عنوان مدیر تولید با «جنگ ستاره‌ای ؛ اپیزود هفتم» همکاری کند.

سه قسمت قبلی «پارک ژوراسیک» در کشورهای مختلف جهان، بیش از ۲ میلیارد دلار فروش کرده‌اند. قسمت اول فیلم قرار است دوباره در پنجم آوریل اکران عمومی می‌شود.

اکران نسخه جدید این فیلم ،شامل نسخه های سه بعدی آن نیز می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69554

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر