2

رفتار مایلی‌کهن مستحق تشویق است

  • کد خبر : 69646
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۳

کمیته انضباطی با بررسی مجدد نه تنها مایلی‌کهن را مستحق تنبیه نمی‌داند بلکه در اولین فرصت رای اصلاحی مبنی بر تشویق ایشان را صادر خواهد کرد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحات خود را در خصوص رای اعلامی نسبت به محمد مایلی‌کهن سرمربی تیم گهر دورود ارائه کرد.

اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی گفت: با توجه به اینکه گزارش نوذر رودنیل ناظر مسابقه ابهاماتی داشته، کمیته انضباطی درمورد عملکرد مایلی‌کهن اشتباهاتی را اعمال کرده که پس از رفع ابهام توسط ناظر مسابقه و توضیحات مجدد ایشان مبنی بر اینکه رفتارهای غیر ورزشی و گزارش شده در مسابقات منتسب به برخی تماشاگران بوده است، کمیته انضباطی با بررسی مجدد نه تنها  مایلی‌کهن را مستحق تنبیه نمی‌داند بلکه در اولین فرصت رای اصلاحی مبنی بر تشویق ایشان را صادر خواهد کرد.

وی افزود: در واقع مایلی‌کهن در یک حرکت اخلاقی و پسندیده در اعتراض به رفتار تماشاگران که نسبت به مسئولین و داور مسابقه اهانت می‌کردند در دقیقه ۶۰ نیمکت ذخیره تیم خود را ترک می‌کند که این عمل از نظر کمیته انضباطی یک رفتار پسندیده تلقی می‌شود که مستحق تشویق و تقدیر است. من به عنوان رئیس کمیته انضباطی ضمن پوزش از ایشان به سبب اشتباه به عمل آمده و انتشار رای محرومیت، از رفتار اخلاق‌مدارانه وی تقدیر به عمل می‌آوریم و رای تشویقی به زودی صادر و اعلام خواهد شد.

گفتنی است رای مجدد این دیدار اعلام می‌شود.

سایت رسمی فدراسیون

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر