3

نامگذاری مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و بر مبنای عقلانی قابل اهمیتی استوار است.

  • کد خبر : 70333
  • ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۴

نماینده تهران در مجلس، گفت: قطعا در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ملت با تبعیت از فرامین ولایت فقیه، دشمنان را هم در عرصه سیاسی و هم در عرصه اقتصادی از دست‌اندازی به آرامش مردم ناامید خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: «حماسه» یعنی ناامید کردن دشمن/ ایران سال تاریخ سازی را آغاز کرد

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس ،با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۲ به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» گفت: نامگذاری مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و بر مبنای عقلانی قابل اهمیتی استوار است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های استکبار جهانی با شعار دموکراسی که در حقیقت علیه دموکراسی صورت می‌گیرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران واقعی‌ترین و اصیل‌ترین نظام مردم سالاری دینی است و حضور و مشارکت پی در پی و آگاهانه مردم در انتخابات از شاخص‌های مردم سالاری دینی و به قول غربی‌ها دموکراسی است.

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس با اشاره به فتنه ۸۸ تصریح کرد: در آن سال همزمان با انتخابات ریاست جمهوری سلسله پروژه‌های از پیش طراحی شده‌ای علیه نظام مردم سالاری کلید خورد که فضای سیاسی کشور را تحت‌الشعاع قرار داد و اکنون اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد از آن فتنه در پیش است و اینجاست که حضور حداکثری مردم و مشارکت همراه با بصیرت و نشاط مردم می‌تواند یک حماسه سیاسی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه مشارکت‌های مردم در ۳۵ سال گذشته همواره حماسه‌ساز بوده تاکید کرد: در سال ۹۲ حضور ملت ما قطعا حماسه‌ای تاریخی خواهد بود و مردم با بینش و بصیرت سیاسی هفتمین رئیس‌جمهور را انتخاب خواهند کرد.

آلیا با اشاره به حماسه اقتصادی در نامگذاری سال ۹۲ اظهار داشت:‌ در سال‌های گذشته شاهد نامگذاری‌هایی از قبیل اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بودیم و اکنون در سال ۹۲ زمان نظاره محصول چند سال گذشته و برنامه‌ریزی و تحول و تلاش‌های صورت گرفته در ابعاد گوناگون است و بر این اساس در سال جدید مردم با بازنگری در سبک زندگی و ایجاد تحول، یک حماسه اقتصادی را رقم خواهند زد که دشمنان را ناکام می‌کند.

وی افزود: دشمنان بسیار کوشیدند تا با فشار و تحریم اقتصادی مردم را از پشتیبانی و علاقه به نظام عقب بنشانند اما در سال حماسه اقتصادی مردم تلاش مذبوحانه آنها را ناکام خواهند گذاشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه چند مقطع در کشور ما نام حماسه را به خود گرفته است، گفت: در حماسه دفاع مقدس دشمن از پیروزی در جنگ نظامی بر ایران اسلامی ناامید شد، در ۹ دی حضور مردم دشمن را از پیروزی در جنگ نرم ناکام گذاشت و قطعا در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ملت با تبعیت از فرامین ولایت فقیه، دشمنان را هم در عرصه سیاسی و هم در عرصه اقتصادی از دست‌اندازی به آرامش مردم ناامید خواهند کرد.

آلیا با تاکید بر لزوم دقت به بار معنایی و مفهوم واژه «حماسه» خاطرنشان کرد: حماسه به معنای قطع امید دشمن و رقم زدن یک اقدام تاریخی و ایجاد امید در دل ملت‌های مستضعف جهان و ملت‌هایی است که بیداری اسلامی را رقم زده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=70333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر