2

عاملان فساد‌های اخیر باید عزل و محاکمه شوند

  • کد خبر : 192984
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

دبیرکل حزب زنان جمهوری‌اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید دقیقا بگوید که این پول‌هایی که مدعی است به بیت‌المال برگردانده شده الان کجاست گفت: دولت به جای گفتار درمانی باید گزارش دهد تا مانند «خزانه خالی» صرفا یک حرف مطرح نشود.

خبرگزاری فارس: عاملان فساد‌های اخیر باید عزل و محاکمه شوند/ دولت اعلام کند چقدر از دریافتی‌های نامشروع به بیت‌المال برگشته است

فاطمه آلیا نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با اشاره به لزوم عزل و برکناری صاحبان فیش‌های حقوقی که مورد تأکید رهبر انقلاب نیز قرار گرفت، اظهار داشت: همانطور که مردم می‌دانند مدتی است که آفتی در پیکره جامعه اسلامی ایجاد شده و آن هم گرایش به تجملات و برخورداری از رفاه است که خودش تبعیض محسوب می‌شود.

آلیا با تأکید بر اینکه این در حالی است که در مقطع کنونی گرانی امان مردم را بریده است، یادآور شد: مردم در حالی‌ که با گرانی دست و پنجه نرم  می‌کنند می‌بینند که عده‌ای بی‌رحمانه به بیت‌المال چنگ زده و برای خود حقوق‌های نجومی بر می‌دارند.

وی با اشاره به تقبیح مدام رفاه‌طلبی و تجمل‌گرایی در سال‌های اخیر از سوی رهبر انقلاب تصریح کرد: برخورد با صاحبان فیش‌های حقوقی جزء مطالبات مردم است که رهبری نیز به آن اشاره داشتند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه درباره این افراد متخلف ۳ اقدام باید صورت گیرد، خاطرنشان کرد: اقدام اول این است که این پول‌ها نامشروع و حرام باید به بیت‌المال بازگردانند، افرادی که مسبب این قضیه هستند باید عزل شوند چون لیاقت حضور در این منصب را ندارند و نکته سوم که بسیار مهم است این است که این آفت مانند موریانه به جامعه اسلامی آسیب می‌زند و به همین دلیل این اقدامات باید حالت بازدارندگی ایجاد کند تا در آینده اینطور نشود و از این رو حتما باید افراد متخلف محاکمه و مجازات شوند.

دبیرکل حزب زنان جمهوری اسلامی بر لزوم ورود مقتدرانه قوه قضائیه به این پرونده اشاره کرد و یادآور شد: مقامات قضایی نباید به خاطر فشار کانون‌های قدرت و ثروت سستی کنند و باید بدانند که در این موضوعات مردم از آنها پشتیبانی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید دقیقا بگوید که این پول‌هایی که مدعی است به بیت‌المال برگردانده شده الان کجاست و دریافتی چند نفر پس گرفته شده است، گفت: متأسفانه دولت فقط گفتاردرمانی می‌کند اما باید به صورت شفاف به کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و رسانه ملی گزارش دهد که اصل قضیه چقدر بوده و چقدر از این مبلغ بازگردانده شده تا مانند داستان «خزانه خالی» صرفا یک حرف نباشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر