2

احمد خاتمی اعلام کرده که آقای هاشمی رفسنجانی دروغ گفته است.

  • کد خبر : 713
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۵

یک عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این‌که «برداشت‌های نادرستی از سخنان اخیرم صورت گرفته است» گفت: من در آن سخنان نقد «ما قال» کردم نه نقد «من ‌قال». آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز مطلع شدم بسیاری از سایت‌ها و رسانه‌ها سخنان اینجانب را مبنی بر […]

یک عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این‌که «برداشت‌های نادرستی از سخنان اخیرم صورت گرفته است» گفت: من در آن سخنان نقد «ما قال» کردم نه نقد «من ‌قال».

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز مطلع شدم بسیاری از سایت‌ها و رسانه‌ها سخنان اینجانب را مبنی بر این‌که “عده‌ای می‌گویند اعتماد مردم از نظام سلب شده دروغ است” به جناب آقای هاشمی رفسنجانی نسبت داده‌اند و گفته‌اند که خاتمی اعلام کرده که آقای هاشمی رفسنجانی دروغ گفته است.

وی با بیان این‌که «در این ارتباط توضیح چند نکته را ضروری می‌دانم» ادامه داد: اولا سخنان من نقد آن سخن بود نه نقد گوینده آن و این سخن حدود دو سال است که از سوی رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه گفته می‌شود که اعتماد مردم از نظام سلب شده است و من در آن‌جا در مقام نقد سخن هستم و به تعبیری «ماقال» را نقد کرده‌ام نه «من‌قال» را و این‌که برخی خطاب این حرف را به آقای هاشمی نسبت می‌دهند سخن نادرستی است.

وی به صحبت‌های هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: سخنی که آقای هاشمی گفته‌اند این است که اگر بخواهیم حرف درستی بزنیم و نصیحتی انجام دهیم این است که باید به طور کلی تلاش کنیم که اگر اعتماد بخشی از مردم از بین رفته یا به تردید افتاده‌اند باید این اعتماد را برگردانیم و صفا بین دولت و مردم، نظام و مردم و حکومت و مردم ایجاد کنیم و این کار آسان‌تری است. چون مردم آگاه آسان‌تر برمی‌گردند و لجبازی نمی‌کنند به شرط این‌که واقعیت را ببینند.

این عضو هیات رییسه مجلس خبرگان افزود: بنابراین آقای هاشمی نگفته است هنوز می‌توانیم اعتماد مردم را برگردانیم و من نیز در سخنانم گفتم این سخن که برخی می‌گویند اعتماد مردم از نظام سلب شده دروغ است و نسبت دادن این سخنانم به آقای هاشمی را تکذیب می‌کنم و در واقع به هم بافتن آسمان و ریسمان می‌دانم که مبنایی ندارد.

وی توضیح داد: من در سخنانم گفتم که مردم از بخشی از سیاسیون سلب اعتماد کردند و در این موضوع تردیدی نیست و چه بسا از عملکرد نادرست برخی از مسوولان نیز ناخشنود باشند، ولی این به معنای سلب اعتماد از نظام نیست؛ بنابراین به صراحت می‌گویم که این‌گونه تفاسیر که «سیداحمد خاتمی، ‌هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرده است» نادرست و خلاف واقع است و ادبیات بنده در حوزه نقد این چنین نیست. ادبیات من نقد سخن است نه گوینده یک سخن.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر