2

شکار غیرمجاز ۴ رأس قوچ وحشی در طبس+تصویر

  • کد خبر : 71360
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس گفت: پنج نفر شکارچی که اقدام به شکار غیرمجاز در محدوده حفاظت شده این اداره کرده بودند، دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: دستگیری 5 شکارچی در طبس/ شکار غیرمجاز 4 رأس قوچ وحشی

اسداله حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: پنج نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار غیرمجاز چهار رأس قوچ وحشی در محدوده حفاظت شده شهرستان طبس کرده بودند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه از متخلفان دو اسلحه از نوع گلوله‌زنی و ساچمه‌زنی، دو دستگاه دوربین چشمی، دو عدد چاقو و چهار عدد فشنگ ساچمه‌زنی کالیبر ۱۲ کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس یادآور شد: در سال گذشته در مجموع ۳۸ نفر شکارچی غیرمجاز در شهرستان طبس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

یگان‌حفاظت محیط زیست استان خراسان‌جنوبی نیز در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر افزایش جرایم شکار، خطاب به تمامی شکارچیان تصریح کرده است: پرسنل اجرایی حفاظت محیط زیست استان خراسان‌جنوبی ضمن آگاهی و رصد مراجعه‌های شکارچیان به شکارگاه‌های استان و پیشگیری از آغاز به تخلف شکار، با هرگونه شکار غیرمجاز برخورد قاطع می‌کند.

یگان حفاظت محیط زیست استان خراسان‌جنوبی همچنین از شهروندان و شکارچیان خواسته است تا در صورت اطلاع از تخلف‌هایی مانند تخریب طبیعت و شکار غیرمجاز مراتب را به یگان حفاظت محیط زیست استان خراسان‌جنوبی منعکس کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=71360

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر