4

ارتش سوریه حمله به غرب را تائید کرد

  • کد خبر : 78570
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

ارتش سوریه حمله به غرب را تائید کرد ارتش سوریه تائید کرده است که بخش سایبری آن توانسته است برخی از سایت ها و نهادهای رسانه های مجازی و الکترونیکی غرب را هک کند. [-] اندازه متن [+] جام بین الملل؛ سایت روزنامه انگلیسی گاردین در خبری نوشت: ارتش سوریه تائید کرده است که بخش […]

ارتش سوریه حمله به غرب را تائید کرد
ارتش سوریه تائید کرده است که بخش سایبری آن توانسته است برخی از سایت ها و نهادهای رسانه های مجازی و الکترونیکی غرب را هک کند.
[-] اندازه متن [+]

جام بین الملل؛ سایت روزنامه انگلیسی گاردین در خبری نوشت: ارتش سوریه تائید کرده است که بخش سایبری آن توانسته است برخی از سایت ها و نهادهای رسانه های مجازی و الکترونیکی غرب را هک کند.

این سایت در ادامه نوشت: ارتش الکترونیکی سوریه مسئولیت حملات سایبری آخر هفته به توئیتر گاردین و بی بی سی و تلویزیون فرانس ۲۴ و بخش رادیویی بین الملل ایالات متحده را به عهده گرفته است و عملیات را در راستای حمایت خود از نظام بشار اسد و با هدف تضعیف رسانه های ضد دولتی حکومت دمشق، توصیف کرده است.

گاردین افزود: دیگر قربانیان حملات سایبری ارتش سوریه سایت الجزیره شبکه دولتی قطر و سایت های برخی شخصیت های مطرح جهانی بوده است که با هک کردن صفحات، شعار «زنده باد سوره» و «ارتش الکترونیکی سوریه اینجاست» را قرار دادند.۵۰۲

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78570

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر