4

در سایت‌ های همسرگزینی چه خبر است!

  • کد خبر : 81511
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۱۵

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده گفت: پس از بررسی صلاحیت و صدور مجوز مراکز مشاوره، مراکز رتبه‌بندی و درجه‌بندی شده واز بین مراکز درجه یک، سایت‌های همسرگزینی راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده گفت: پس از بررسی صلاحیت و صدور مجوز مراکز مشاوره، مراکز رتبه‌بندی و درجه‌بندی شده واز بین مراکز درجه یک، سایت‌های همسرگزینی راه‌اندازی می‌شوند.

مسعود امینی با اشاره به تغییر فضای اجتماعی کنونی، اظهار کرد: در گذشته اعتقاد بر این بود که زوجه در خانه بنشیند و زوج برای خواستگاری مراجعه کند؛ اما در حال حاضر با تغییر فضای اجتماعی و گسترش روابط اجتماعی، شیوه‌های همسرگزینی تغییر کرده است، البته به دلیل نوع نگاه سنتی این تقاضا از طرف دختر وجود ندارد و ما در تلاش برای ایجاد فضای مناسب در این زمینه با نظارت خانواده‌ها هستیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: زوج یا زوجه با ثبت‌نام در سایت همسرگزینی اطلاعات و مشخصات خود را وارد کرده و پس از آن کارشناسان و مشاوران مراکز مشاوره به نیابت از آن شخص به جست‌وجو در سیستم می‌پردازند و از بین گزینه‌های منتخب بهترین گزینه را انتخاب و با دعوت از فرد، اولین جلسه مشاوره تشکیل می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم احراز صلاحیت و صحت مدارک افراد متقاضی ازدواج در مراکز مشاوره در مورد ادامه روند همسرگزینی تصریح کرد: مشاوران در جلسه دوم با دعوت از شخص درخواست‌ کننده به مشاوره حضوری می‌پردازند و در جلسه سوم با حضور خانواده‌ها روند مشاوره ادامه پیدا می‌کند و در جلسه آخر مشاوره، افراد به یکدیگر معرفی خواهند شد.
 ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر