0

در دنیای غرب تنها نگاه تجارت گونه و جنسی به زن وجود دارد

  • کد خبر : 85153
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۸:۱۶

کسانی که با ماهواره‌ها و شبکه‌های بیگانه در ارتباط هستند بندگی شیطان را می‌کنند و عمر خود را در اختیار دشمنی قرار می‌دهند

افق(ofoghnews.ir) آیت‌الله کاظم صدیقی در جمع عزاداران زینبی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه ملائکه در آینه قرآن عناصر معصومی هستند اظهار کرد: خداوند در مورد فرشتگان فرموده است «فرشتگان دارای شأن عبد بودن و در پیشگاه خداوند دارای احترام و اکرام هستند».

وی افزود: مکرم بودن فرشتگان به این دلیل است که آنها پیش از آنکه خداوند چیزی از آنها بخواهد خواسته‌ای نداشته و در امور مختلف بر خداوند سبقت نمی‌گیرند؛ با تمام وجود متوجه خالق خود هستند تا ببیند پروردگار چه دستوری می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بر اساس قرآن از میان انسان‌ها هم هر کس تقوای بیشتری داشته باشد محترم‌تر و گرامی‌تر خواهد بود گفت: چنانچه بشر هم خود را از هر آنچه غیر الهی است خالی کرده و تابع فرمان خداوند باشد و تنها به بندگی و تکلیف فکر کند مانند فرشتگان می‌شود و در این میان باید تنها به دنبال وظیفه باشد.

وی ادامه داد: فرشتگان مورد امتحان الهی قرار نمی‌گیرند زیرا دارای خصلت گذشت، ایثار و شهادت نیستند و نمی‌توانند با جنگ و جهاد، جان خود را در راه خداوند فدا کنند به همین دلیل آنها موجوداتی مجرد و نورانی بوده و در جای خودشان ثابت هستند و نمی‌توانند ارتقای درجه یابند.

صدیقی با اشاره به خوابیدن حضرت علی(ع) در بستر پیامبر در لیله المبیت اظهار کرد: آن حضرت خود را به جای حضرت محمد(ص) سپر بلا قرار داد تا جان پیامبر حفظ شود؛ در آن شب میکائیل و جبرئیل ماموریت یافتند که به حضرت علی(ع) تبریک بگویند و حفاظت از جان او را بر عهده بگیرند زیرا خداوند در میان ملائکه به وجود علی(ع) مباهات کرد.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خداوند مقامات بالا را به رایگان در اختیار افراد قرار نمی‌دهد عنوان داشت: پیامبری مانند حضرت ابراهیم(ع) برای رسیدن به مقام امامت باید زن و فرزندش را در بیابان بی آب و علف رها و سال‌ها بعد همان فرزند را قربانی کند ضمن اینکه در جوانی هم باید در آتش نمرود انداخته می‌شد و پس از همه این امتحانات به درجه امامت نائل شد.

وی اضافه کرد: دومین تفاوت انسان و فرشته ظرفیت گسترده علمی بشر است؛ قرآن کریم می‌فرماید خداوند در میان ملائکه اعلام کرد که من باید نماینده‌ای مطلق بر روی زمین داشته باشم و آیه مذکور یکی از دلایل ضرورت وجود امام عصر(عج) نیز هست.

صدیقی با بیان اینکه معلم بودن خداوند برای بشر غیر از تعلیمات معمولی است گفت: تمام آموزش‌ها متعلق به خداوند هستند اما باید توجه داشت که اساتید انسان باید با تقوا باشند و نمی‌توان از هر شخص یا شبکه و کتابی مطالب را دریافت کرد؛ کسانی که با ماهواره‌ها و شبکه‌های بیگانه در ارتباط هستند بندگی شیطان را می‌کنند و عمر خود را در اختیار دشمنی قرار می‌دهند که تنها به دروغ و تهمت مشغول است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به نگاه تجارتی و جنسی به زنان در غرب بیان داشت: بیش از یک سوم زنان شاغل در ادارات و سازمان‌های این کشورها مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند.

وی افزود: بدترین اهانت‌ها و ظلم‌ها در غرب به زنان می‌شود؛ دختر نخست وزیر انگلیس که در حرم حضرت معصومه(س) اسلام آورد مسائلی را دید که عامل قبول اسلام بود که یکی از آنها احترام به یک زن یعنی کریمه اهل بیت(ع) و زیارت مرقد مطهر ایشان توسط بسیاری از مردان بود؛ آدم مورد نظر اسلام تنها ناظر به مردان نبوده و دین تفاوتی میان زنان و مردان در تقوا قائل نمی‌شود.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=85153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر