2

مردم جنوب شهر مظلوم واقع شده اند

  • کد خبر : 88875
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱

محمودی گفت: باید با تقسیم عادلانه بودجه در سطح شهر تهران، جنوب شهر را به تعادل نسبی در مقایسه با مرکز و شمال شهر برسانیم به نحوی که بین چهره شمال و جنوب شهر تفاوتی احساس نشود.

نجف محمودی، کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار افق نیوز با اشاره به انتخابات شورای شهر که همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می شود اظهار کرد: انتخابات ریاست جهوری و شورای شهر و روستا، از جمله موضوعاتی است که در کشورهای منطبق بر مردم سالاری دینی اجرا می شود ولی باید مراقب باشیم انتخابات ریاست جمهوری، بر انتخابات شورای شهر سایه نیندازد.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد که شورای شهر باید منطبق با علم روز دنیا و فناوری نوین و با تکیه به تفکرات جدید اداره شود و افرادی در این شورا راه یابند که متخصص و متفکر بوده و برای اداره شهر صاحب سبک باشند.

انتخابات شورای شهر در سایه قرار نگیرد

این نامزد انتخابات شورای شهر تهران در دوره چهارم افزود: مردم توقع دارند انتخابات شورای شهر، زیر سایه انتخابات ریاست جمهوری کم رنگ نشود چرا که این انتخابات نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است و نباید نسبت به کاندیداهایی که قرار است به این شورا بفرستیم بی توجه باشیم.

وی گفت: باید با برنامه ریزی و استفاده از تفکرات جدید و متخصص، افرادی را که با انتخابات قهر کرده اند یا تا کنون رای نداده‌اند را برای حضور پای صندوقهای رای تشویق و ترغیب کنیم.

قائم مقام دانشکده خبر با تاکید براینکه باید چهره شهر را عوض کنیم یادآور شد: باید با تقسیم عادلانه بودجه در سطح شهر تهران، جنوب شهر را به تعادل نسبی در مقایسه با مرکز و شمال شهر برسانیم به نحوی که بین چهره شمال و جنوب شهر تفاوتی احساس نشود.

محرومیت مردم جنوب شهر از حقوق قانونی خود

محمودی یادآور شد: مردم جنوب شهر به عنوان پیشگامان انقلاب متاسفانه تا کنون نتوانسته اند از حق و حقوق قانونی خود برخوردار شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل با تاکید بر اینکه نسبت به جانبازان و ایثارگران کشورمان طی سالهای گذشته کم لطفی شده است اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران سرافراز کشورمان که سهامداران انقلاب‌اند، متاسفانه طی چند سال گذشته، حق و حقوقشان نادیده گرفته شده است لذا باید بکوشیم در این دوره انتخابات، فاصله طبقاتی را از بین برده و امکانات رفاهی را که در حیطه اختیارات شورای شهر است را به جنوب شهر انتقال دهیم.

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران تاکید کرد : معتقدم مردم جنوب شهر مظلوم واقع شده‌اند و صدای آنها به جایی نمی رسد و گوش شنوایی برای شنیدن خواسته های به حق آنها وجود ندارد لذا تاکید بنده برای آبادانی این بخش از شهر تهران و کاهش فاصله بین شمال و جنوب شهر است.

بازسازی بافت‌های فرسوده جنوب شهر

وی با اشاره به اینکه باید بافت‌های فرسوده جنوب شهر بازسازی شود تاکید کرد: بودجه شهر باید به طور عادلانه بین مناطق مختلف شهرتقسیم شود و با بازسازی بافت های فرسوده، از جنوب شهر محرومیت زدایی شود.

محمودی با بیان اینکه در جنوب شهر تنها ۲بیمارستان وجود دارد خاطرنشان کرد: با اجرای اصل ۴۴ و خصوصی سازی و جذب سرمایه خصوصی، در دوره چهارم شورای شهر، باید بیمارستانهای جنوب شهر را حداقل به ۴بیمارستان افزایش دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=88875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر