2

ادغام وزارت‌ تعاون با وزارتخانه‌های کار و رفاه خارج از چهارچوب هیات رییسه است

  • کد خبر : 915
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ساز و کار رسیدگی به موضوع ادغام وزارت‌ تعاون با وزارتخانه‌های کار و رفاه خارج از چهارچوب هیات رییسه است، از بررسی این موضوع در کمیسیون اجتماعی و با حضور برخی از اعضای سایر کمیسیون‌ها در جلسه‌های مربوط به این ادغام خبر داد.   افق: واحد […]

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ساز و کار رسیدگی به موضوع ادغام وزارت‌ تعاون با وزارتخانه‌های کار و رفاه خارج از چهارچوب هیات رییسه است، از بررسی این موضوع در کمیسیون اجتماعی و با حضور برخی از اعضای سایر کمیسیون‌ها در جلسه‌های مربوط به این ادغام خبر داد.

 

افق: واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت ، محمدحسین فرهنگی” با اشاره به ادغام وزارتخانه‌ تعاون با وزارتخانه‌های کار و رفاه اظهار کرد: هیئت رییسه مجلس بارها موضوع ادغام وزارتخانه‌ها را مورد بررسی قرار داده است که در نهایت نیز نوعی اجماع در میان اعضا به وجود آمد.

نماینده مردم اسکو، تبریز و آذرشهر در مجلس، افزود: بسیاری از مسئولیت‌ها در بحث ادغام‌ها با یکدیگر تداخل دارد و در نتیجه مسائل و مشکلات مربوط به چهارچوب وزارتخانه‌ها به بیرون منتقل می‌شود.

به گفته فرهنگی، بحث مربوط به ادغام وزارت‌ تعاون با وزارتخانه‌های کار و رفاه ابتدا باید در کمیسیون تخصصی خود یعنی کمیسیون اجتماعی بررسی شود و البته اعضای سایر کمیسیون‌ها نیز می‌توانند در جلسه‌های کمیسیون اجتماعی برای بررسی بیشتر این ادغام‌ها حضور داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر