2

ثبت نام جایگزین خودروهای مدل ۷۹ به پایین تا پایان شهریور

  • کد خبر : 9325
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۵:۲۶

مدیر عامل دفتر منطقه ای مراکز اسقاط شمالغرب کشور از ثبت نام جایگزین خودروهای مدل ۷۹ به پایین خبر داد و گفت: دارندگان خودروهای فرسوده تا پایان شهریور ماه جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند. به گزارش خبرنگار مهر، رضا همتی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اسقاط […]

مدیر عامل دفتر منطقه ای مراکز اسقاط شمالغرب کشور از ثبت نام جایگزین خودروهای مدل ۷۹ به پایین خبر داد و گفت: دارندگان خودروهای فرسوده تا پایان شهریور ماه جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا همتی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اسقاط خودروهای زیر مدل ۵۴ متوقف شده بود، افزود: صاحبان این مدل از خودروها چندین سال است که بلاتکلیف مانده بودند و افراد سودجو نیز این مدل از خودرو را حداکثر به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان از دست صاحبانشان خارج می کردند ولی این موضوع با پیگیری جدی دفتر منطقه ای مراکز اسقاط خودرو مرتفع شده است.

به گفته وی،‌ هم اکنون دارندگان خودروهای زیر مدل ۵۴ می توانند با مراجعه به مراکز اسقاط خودرو در سطح شمالغرب کشور نسبت به اسقاط و یا جایگزین خودروی فرسوده خود اقدام کنند.

مدیرعامل دفتر منطقه ای مراکز اسقاط شمالغرب کشور، ارزش خودروهای مدل ۵۳ و ۵۴ را ۹۰۰ هزار تومان و مدل های زیر ۵۲ را ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: ثبت نام در مراکز اسقاط آغاز شده است و دارندگان این مدل از خودروها حداکثر تا پایان شهریور ماه جاری مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

همتی همچنین خودروهای مدل ۵۵ تا ۶۵ را فرسوده خواند و افزود: صاحبان این مدل از خودروها نیز تا پایان مرداد ماه مهلت دارند تا با مراجعه به مراکز اسقاط خودرو، خودروهایشان را اسقاط کنند.

وی عنوان کرد: برای اسقاط مدل های ۵۵ تا ۵۸ یک میلیون تومان، مدل های ۵۹ تا ۶۲ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ‌مدل های ۶۳ تا ۶۴ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل ۶۵ نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

همتی با بیان اینکه این مبالغ در صورت اسقاط خودرو پرداخت می شود، اظهار داشت: در صورتی که صاحب خودرو به جای اسقاط، خواهان جایگزین خودروی جدید باشد، ارزش خودرو برای تمامی مدل ها یک میلیون تومان محاسبه می گردد.

مدیر عامل دفتر منطقه ای مراکز اسقاط شمالغرب کشور همچنین در خصوص جایگزینی تاکسی های فرسوده گفت: تاکسی های مدل ۷۹ و زیر ۷۹ فرسوده به حساب می آیند و لازم است از رده خارج شوند و بر همین اساس دارندگان تاکسی های مدل ۷۹ و زیر آن می توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی نسبت به جایگزین خودروی خود با خودروی سمند و ۴۰۵ ثبت نام کند.

وی افزود: در صورت جایگزینی تاکسی با مدل های ذکر شده، ارزش خودروی فرسوده برای جایگزینی خودرو سمند و ۴۰۵ به ارزش ۳ میلیون تومان محاسبه می شود و این مبلغ از کل مبلغ خودرو کم شده و پیش فاکتور صادر می شود.

همتی آخرین مهلت ثبت نام تاکسی را تا آخر شهریور ماه اعلام کرد و افزود: مهلت جایگزینی خودروی روآ تا پانزدهم مرداد ماه بود که مهلت آن منقضی شده است.

همتی تعداد مراکز مجاز اسقاط خودرو درسطح شمالغرب را ۱۸ مرکز اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۸ مرکز در استان آذربایجان شرقی دایر است که ثبت نام کنندگان جهت مشاهده و شناسایی مراکز اسقاط خودرو می توانند با مراجعه به سایت www.farsoode.ir مراکز اسقاط خودرو را شناسایی و بعد به مراکز دلخواه خود مراجعه و نسبت به اسقاط و یا جایگزین خودروی فرسوده خود اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر