2

چارلتون: رونی در اولدترافورد می‌ماند

  • کد خبر : 95122
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

اسطوره منچستریونایتد به ستایش از وین رونی پرداخت و گفت که این مهاجم ملی‌پوش در اولدترافورد می‌ماند.

وین رونی از بازیکنانی است که شایعه‌هایی درباره جدایی او از شیاطین سرخ به گوش می‌رسد. هر چند دیوید مویس، سرمربی جدید این تیم چندین بار تاکید کرد که اجازه نخواهد داد، مهاجم ملی‌پوش تیمش اولدترافورد را ترک کند.

چلسی با هدایت ژوزه مورینیو از مشتریان جدی پسر بداخلاق شیاطین‌سرخ است. سر بابی چارلتون، رییس افتخاری باشگاه منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد که رونی در اولدترافورد بماند. چارلتون که لقب “تئاتر رویاها” را برای ورزشگاه اولدترافورد انتخاب کرد، گفت: رونی بازیکن منچستریونایتد است. معتقدم که او در اولدترافورد باقی خواهد ماند. اصلا دوست ندارم که او را از دست بدهیم. رونی از خوب‌های منچستریونایتد است. او مهاجمی بزرگ است که به خوبی گل زدن را می‌داند.

اسطوره شیاطین سرخ افزود: امیدوارم که رونی بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد شود. چه بسا همین مسئله باعث شود تا رونی تغییر موضع دهد و در یونایتد باقی بماند. او گل‌های زیادی برای منچستر به ثمر رسانده است. امیدوارم که همچنان به گلزنی خود با پیراهن منچستر ادامه دهد.

رونی در سال ۲۰۰۴ از اورتون جدا و به منچستریونایتد پیوست. او تاکنون ۱۹۷ بار برای شیاطین سرخ گلزنی کرده است و تا شکستن رکورد بهترین گلزن تاریخ یونایتد تنها ۵۲ گل فاصله دارد.

چارلتون درباره تور آسیایی منچستریونایتد گفت: در تور آسیایی یک پدیده به اسم زاها داشتیم. او عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت. مطمئنم که این بازیکن جوان به زودی به چهره محبوب هواداران منچستر تبدیل خواهد شد. او به خوبی شوت می‌زند و از مدافعان حریف با تکنیک بالای خود عبور می‌کند.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=95122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر