2

طلایی:برای احیای فرهنگ ارزشی‌مان باید الگوسازی کنیم

  • کد خبر : 9558
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برپایی جشن‌هایی همچون آستان جانان در ماه مبارک رمضان، امریست ضروری و مثبت اما در کنار آن شهرداری باید برخی رفتارهای ایجاد شده در حاشیه این مراسم را آسیب شناسی کند. به گزارش خبرنگار اجتماعی آریا، مرتضی طلایی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی […]

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برپایی جشن‌هایی همچون آستان جانان در ماه مبارک رمضان، امریست ضروری و مثبت اما در کنار آن شهرداری باید برخی رفتارهای ایجاد شده در حاشیه این مراسم را آسیب شناسی کند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی آریا، مرتضی طلایی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و نود و ششمین جلسه علنی شورا با اشاره به  برنامه شب گذشته بوستان ولایت تحت عنوان سفره کرامت اظهار داشت : اطعام مردم، که در حال حاضر در کشورهای اسلامی مرسوم است و هر شب در اماکن عمومی افطاری همراه با برگزاری جشن صورت می‌گیرد باید در کشور ما نیز ایجاد شود.
وی ادامه داد: طول سفره کرامت شب گذشته ۵ کیلومتر بود که ۲۰ هزار نفر بر سر آن سفره نشستند و در مراسم دعا و مناجات شرکت کردند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای احیای فرهنگ ارزشی‌مان باید الگوسازی کنیم، گفت: در طول ماه رمضان جشن عمق انتظار و سفره کرامت برگزار شد که رویکردی اخلاقی‌مدار داشت هر چند این مراسم ممکن است اشکالاتی داشته باشد اما بسیار ناچیز بوده و توده مردم با رعایت شئونات اسلامی از این مراسم استفاده کردند که باید از شهرداری تشکر کرد.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع در فعالیت‌های مدیریت شهری باید به اصل فعالیت توجه شود و مشکلات آن را برطرف کرده، نقاط قوت را تقویت کنیم.
طلایی با بیان اینکه من در مقام دفاع ازشهرداری نیستم تصریح کرد: دفاع از حقوق مردم وظیفه شورای شهر است و با حضور در این مراسم مشاهده شد که اکثریت مردم با رعایت شئونات ماه رمضان به این جشن‌ها می‌آیند .
وی ادامه داد: اگر ما اصل این موضوع را بپذیریم که برگزاری چنین جشن‌هایی در ماه‌هایی همچون ماه مبارک رمضان و یا ماه شعبان برای مردم تهران ضروری است در کنار آن باید آسیب شناسی برخی رفتارها صورت گیرد همچنین رسانه‌ها نیز باید در امر فرهنگسازی برای رعایت چارچوب‌های این مراسم کمک کنند.
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران نیز ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی در ابتدای این جلسه سالروز آزادسازی آزادگان و بازگشت آنها به میهن اسلامی‌را تبریک گفت .
وی در ادامه از معصومه آباد و حمزه شکیب، اعضای شورای شهر، به عنوان افرادی که چندین سال در اسارت بودند قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر