2

خودروهایی که از جاده خاطرات می‌گذرند +تصاویر

  • کد خبر : 96979
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵

نخستین نمایشگاه بین‌المللی خودروهای کلاسیک در استان کردستان چند روزی است که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان برپا است.

در این نمایشگاه ۲۲ خودروی کلاسیک و قدیمی شامل خودروهای فورد، کادیلاک، شورلت، پیکان ، مینی‌ماینر، و مدل‌هایی از بنز‌های قدیمی به نمایش گذاشته شده است.

یکی از دارندگان خودروهای کلاسیک در این نمایشگاه می‌گوید: همین که مردم خودروهای قدیمی را در نمایشگاه مشاهده می‌کنند، موضوع لذت‌بخشی برای آنها است.

کامران شاد با بیان اینکه عشق به ماشین و ماشین‌بازی منحصر به یک منطقه و جغرافیای خاص نیست، اظهار کرد: من و پدرم کارهای نقاشی سایر خودروهای قدیمی را نیز انجام می‌دهیم.

وی قیمت‌گذاری بر روی این خودروها را کار اشتباهی می‌داند و معتقد است به هیچ عنوان نمی‌توان برای خودروهای کلاسیک و قدیمی قیمت ثابت و مشخصی، تعیین کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان با اذعان به وجود کاستی‌هایی در برپایی این نمایشگاه عنوان می‌کند: برخی صاحبان خودروها مایل به نمایش آنها نیستند.

علیرضا فروتن می‌گوید: متأسفانه در نمایشگاه‌های تخصصی که برگزار می‌کنیم اشکالات و شائبه‌های غیرمنطقی وجود دارد که برخی تصور می‌کنند، امنیت کامل در استان کردستان برقرار نیست و به همین دلیل از نمایش خودروهای خود واهمه دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان خاطرنشان کرد: نصب ۱۸ بنر در سطح شهر سنندج، ارسال ۲۰۰ هزار پیامک برای مشترکان کل استان و پخش ۱۰ هزار تراکت از جمله اقدامات ما در زمینه اطلاع رسانی برپایی نمایشگاه بوده است.

در این نمایشگاه تعداد ۱۸ خودرو از تهران و  چهار خودرو از سنندج به مدت سه روز از ساعت ۴ بعداز ظهر تا ۲۲ شب در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج جنب میدان بار به نمایش گذاشته شده و علاقه‌مندان می‌توانند از این خودروها دیدن نمایند.

گزارش از: کیوان قاسمی

فالرس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96979

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر