2

طراحی لباس تابستانی برای زنان مسلمان + تصویر

  • کد خبر : 9743
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۶:۴۳

یک شرکت خورده فروشی در منطقه واشگتن، اقدام به طراحی لباس تابستانی برای زنان مسلمان نموده است . این درحالی است که جامعه مسلمان در ایالات متحده ۲٫۴ میلیون نفر تخمین زده می شود که از این تعداد حدود ۲۵۰٫۰۰۰ هزار نفر آن در واشگتن زندگی می کنند. این شرکت طراحی لباس زنانه مدعی شده […]

یک شرکت خورده فروشی در منطقه واشگتن، اقدام به طراحی لباس تابستانی برای زنان مسلمان نموده است . این درحالی است که جامعه مسلمان در ایالات متحده ۲٫۴ میلیون نفر تخمین زده می شود که از این تعداد حدود ۲۵۰٫۰۰۰ هزار نفر آن در واشگتن زندگی می کنند. این شرکت طراحی لباس زنانه مدعی شده است که مد ارائه شده تمامی نکاتی که زنان مسلمان به پوشش آن خود را ملزم می دانند رعایت گردیده است.
 ۵۹۸، یک شرکت خورده فروشی در منطقه واشگتن، اقدام به طراحی لباس تابستانی برای زنان مسلمان نموده است . این درحالی است که جامعه مسلمان در ایالات متحده ۲٫۴ میلیون نفر تخمین زده می شود که از این تعداد حدود ۲۵۰٫۰۰۰ هزار نفر آن در واشگتن زندگی می کنند.

این شرکت طراحی لباس زنانه مدعی شده است که مد ارائه شده تمامی نکاتی که زنان مسلمان به پوشش آن خود را ملزم می دانند رعایت گردیده است.

این قبیل اقدامات شرکت های غربی نشان از ضعف شرکت های اسلامی در ارائه الگویی متناسب برای زنان مسلمان می باشد که وجود همین خلا باعث گردیده تا شرکتهای غربی سعی در ارائه الگویی برای زنان مسلمان ما شود.

لازم به ذکر است این شرکت خورده فروشی لباس پیش از این به ارائه لباس های بعضی از رشته های ورزشی برای زنان مسلمان نمود بود که مورد استقبال هم زنان مسلمان و تعدادی اززنان غیر مسلمان هم قرار گرفته بود.

 آپلود سنتر

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9743

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر