2

نتانیاهو: ارتش مصر باید ثبات را به این کشور بازگرداند

  • کد خبر : 97703
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۸:۲۰

بنیامین نتانیاهو عنوان کرد که باید به ارتش مصر اجازه داده شود تا ثبات را به مصر بازگرداند و از تبدیل شدن مصر به یک سوریه دیگر جلوگیری کند.

روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد که وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی هفته گذشته پیام‌های محرمانه‌ای را به تعدادی از سفرای ارشد خود در کشورهای اروپای غربی و آمریکای شمالی درخصوص موضع خود در حوادث مصر فرستاده است.

این روزنامه نوشت که این پیام‌ها با تایید بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و با این هدف فرستاده شدند که پاسخ را برای پرسش‌هایی که این سفرا در کشورهای محل حضور خود با آنها روبرو می‌شوند، در اختیار آنها قرار دهند.

بر اساس اشاره روزنامه معاریو به متن این پیام، شرایط حاضر در مصر به دلیل مرز مشترک، عمیقا و مستقیم بر رژیم صهیونیستی تاثیر می‌گذارد و این رژیم “تنها شاهد حوادث نیست بلکه از آنها تاثیر می‌گیرد.”

در این پیام همچنین آمده است: در شرایطی که دولت دموکراتیک مصر سرنگون شده و اقتصاد در حال نابودی است، باید به جای سرزنش کردن هر کدام از احزاب دخیل در حوادث، به ارتش مصر اجازه داد تا ثبات را بازگرداند و در غیر این صورت، مصر دچار شرایطی مشابه سوریه می‌شود.

از زمان سرنگونی محمد مرسی، رئیس‌جمهور مخلوع مصر در ماه ژوئیه، این اولین بار است که موضع رسمی رژیم صهیونیستی در خصوص حوادث مصر به طور عمومی اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=97703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر