1

خوشگذرانی آقای ستاره در دیزنی لند+تصویر

  • کد خبر : 97898
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۳:۴۴

او روز پنجشنبه را در خدمت خانواده بود و به اتفاق همسرش ویکتوریا و چهار فرزندش به گردش در دیزنی لند پرداخت. اما دیوید تصمیم گرفت روز جمعه را به تنهایی و با ماشین لوکس و جدید خود بگذراند.

دیوید بکام ، دوران پس از خداحافظی از فوتبال خود را با تفریحات مختلف می گذراند.

خبرآنلاین؛ ستاره ۳۸ ساله با ماشین اسپرت مک لارن (به نام اسپایدر) که ۳۱۹هزار دلار قیمت آن است به گردش در بِورلی هیلز پرداخت. بکام که قرار است در یک فیلم سینمایی نقش منفی را بازی کند، گویا از حالا دارد خود را آماده این نقش می کند. او این بار یک کلاه بیسبال را به صورت برعکس روی سرش گذاشته بود و با خالکوبی های روی دستش، جلب توجه می کرد.


ماشین گرانقیمتی که بکام سوار شده بود، ۶۱۶ اسب بخار قدرت دارد. شرکت مک لارن در این ماشین از برنامه هایی که در ماشین های فرمول یک خود استفاده می کند، به کار گرفته و البته امکانات خاصی را نیز به آن اضافه کرده . دیوید با چهره ای خشن پشت فرمان نشسته بود و بی توجه به عکاسان وخبرنگاران رانندگی می کرد. اما روز قبل از آن و در پارک او حالتی کاملا متفاوت داشت و به همراه سه پسر و دختر خود وسایل بازی پارک دیزنی لند را سوار می شد و در این حین با چهره ای خندان از خانواده خود و به ویژه دختر ۲ ساله اش «هارپر» عکس می گرفت. خانواده بکام بعد از شش سال حضور در آمریکا (کالیفرنیا) اخیرا به لندن برگشته و خانه ای در آنجا خریده اند. اما دیوید و خانواده این روزها برای تفریحات تابستانی مجددا به آمریکا و لس انجلس رفته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=97898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر