2

ملت ایران دیروز نشان دادند که بر سر آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند

  • کد خبر : 98799
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۵:۲۱

دیروز تهران میزبان ۹۲ کبوتر خونین بالی بود که با تقدیم ارواح مقدس خود راه عزت امت اسلام را هموار نمودند و در روز شهادت رییس مذهب تشیع از ملکوت اعلا به ایران بازگشتند تا در سوگ این امام با ملت ایران همراه باشند.

ابوترابی‌فرد اظهار کرد: دیروز تهران میزبان ۹۲ کبوتر خونین بالی بود که با تقدیم ارواح مقدس خود راه عزت امت اسلام را هموار نمودند و در روز شهادت رییس مذهب تشیع از ملکوت اعلا به ایران بازگشتند تا در سوگ این امام با ملت ایران همراه باشند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی و رییس جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس در نطق پیش از دستور خود با تاکید بر پاسداشت خون شهدا گفت: دیروز ملت از زن و مرد و پیر و جوان آمدند تا با الهام از آرمان‌ها و آموزه‌های قرآن و عترت نشان دهند که ما با قدرت بر سر آرمان‌های امام و رهنمود‌های مقام معظم رهبری ایستاده‌ایم و مردم بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های شهدا و امام شهدا و انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند.

وی افزود: امیدواریم ملت ایران همگام با مسلمانان جهان با الهام از آموزه‌های حیات‌بخش قرآن در مسیر عزت و سربلندی اسلام گام بردارند و راه را برای جنگ‌افروزی آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه بندند و این دوران را نیز تبدیل به دوران اقتدار و عزت و سرافرازی جهان اسلام کنند.

افق نیوز/ایسنا: ابوترابی‌فرد خاطر نشان کرد: من و همکارانم در مجلس شورای اسلامی به همه خانواده‌های جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدایی که دیروز میزبان پیکرهای خونین شهدایشان بودند تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم دعای خیر فرزندان شهید آنان بدرقه راه نمایندگان مجلس و همه خدمتگزاران نظام اسلامی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=98799

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر