1

واکنش قلعه نویی به اظهارات علی دایی

  • کد خبر : 99117
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴

من نباید به انتقادهای او پاسخ بدهم ما هیچ اعتراضی به داوری نداشتم.

امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «از همه کسانی که برای برگزاری این دیدار زحمت کشیدند تشکر می‌کنم چرا که نیروهای بسیاری برای برگزاری چنین دیداری زحمت می‌کشند اما دیده نمی‌شوند. به هواداران به ویژه طرفداران تیم خود و گروه داوری که مدیریت خوبی داشتند تبریک می‌گویم هر چند در یک صحنه باید بازیکن پرسپولیس اخراج می‌شد.»

 وی ادامه داد: «امروز یک بازی فیزیکی را شاهد بودیم و دو تیم تلاش می‌کردند ارتباط خط هافبک و حمله را قطع کنند. قبول دارم در نیمه نخست چندان صحنه خاصی را ندیدیم و شاید تنها یک شوت و ضربه جواد نکونام بود که اگر دقت کرده بود می‌توانست به گل تبدیل شود.»

 سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: «در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و به غیر از حرکت دقیقه ۴۶ مجیدی و ساموئل که می‌توانست به گل تبدیل شود ۲،۳ موقعیت مناسب دیگر هم داشتیم که به نتیجه نرسید. قبول دارم انتظار بیشتری از این بازی می‌رفت اما نباید فراموش کرد که ما دو بازیکن خوب خود خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده را نداشتیم که این موضوع روی روند تیم ما که همواره شیوه بازی‌اش در ۵۰ متر رو به جلو است تاثیرگذار بود.»

 قلعه‌نویی تاکید کرد: «با توجه به شکست هفته قبل تلاش کردیم بر روی نظم ساختار دفاعی تیم کار کنیم و به همین دلیل بود که کم کارترین بازیکن ما در زمین مهدی رحمتی بود که تنها چند توپ را زد و روی ضربات کاشته پرسپولیس که آن هم نه نزدیک به دروازه بلکه از میانه میدان بود واکنش نشان داد. شاید به قول عده‌ای امروز همه از این تساوی راضی بودند اما من دوست داشتم بازی برد و باخت داشت و یا حداقل گلی زده می‌شد بازی امروز بیشتر یک بازی فیزیکی بود نه تاکتیکی و فنی.»

 سرمربی استقلال در مورد انتقادهای دایی به داور گفت: «من نباید به انتقادهای او پاسخ بدهم ما هیچ اعتراضی به داوری نداشتم. در بازی با استقلال خوزستان هم از ناحیه داوری ضرر کردیم و فغانی در مجموع خوب بود و هیچ تاثیری در نتیجه بازی نداشت. قبول دارم که فغانی بازی را مدیریت کرد اما با این حال به صحنه‌ها نزدیک بود و تنها در یک صحنه باید بازیکن پرسپولیس را اخراج می‌کرد چرا که در لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های بین‌المللی در چنین صحنه‌هایی بازیکن را اخراج می‌کنند به همین دلیل است که می‌گویم فغانی در بعضی از صحنه‌ها بازی را مدیریت کرد.»

 وی در مورد اینکه دایی معتقد بود نکونام باید اخراج شود، گفت: «باید فیلم بازی را ببینم و بعد نظر بدهم.»

 قلعه‌نویی در واکنش به اینکه رکورد شکست‌ناپذیری‌اش در دربی حفظ شده، گفت: «من دنبال رکورد نیستم. دو تعویضی که داشتیم نیز رو به جلو بود و تعویض‌های خود را در خط دفاعی هافبک انجام ندادیم بلکه تعویض‌هایمان در خط حمله بود. یکی از تعویض‌های ما به دلیل مصدومیت بازیکن ما بود و در تعویض دیگر نیز برهانی را در خط حمله به میدان آوردیم. من دنبال رکورد نیستم بلکه به دنبال فوتبال خوب هستم. این در حالی است که بازیکنان ما خسته هستند، خوب ریکاوری نشدند و حتی از نظر مالی مشکل داریم.»

 وی ادامه داد: «باید از دوست خوبم کاوه بهلول‌زاده تشکر کنم که پیش از این بازی از دبی برای ما سکه فرستاد تا به هر بازیکن دو سکه پاداش بدهیم. همچنین از موسوی مدیرعامل هواپیمایی زاگرس تشکر می‌کنم که وقتی پول نداشتیم برای پرداخت پول ساموئل به ما کمک کرد. اینها نشان می‌دهد که شرایط مالی ما خوب نیست حتی زمانی‌که دو شب به اردو برویم پول آن را نداشتیم.»

 سرمربی استقلال تصریح کرد: «مدیریت، هیئت مدیره و بازیکنان ایثار می‌کنند و همه تلاش خود را انجام می‌دهند. من شرمنده همکارانم در کادر فنی هستم. مجید صالح از آن سر دنیا (آمریکا) تماس گرفته چرا که قول داده بودیم به او پول برسانیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. کادر فنی ما از سال گذشته بیش از ۳۰، ۴۰ درصد از قرارداد خود را نگرفته‌اند ضمن آنکه تنها با ۵، ۶ بازیکن تسویه حساب شده است و بقیه آنها هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.»

 قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: «شرایط ما حتی از زمان قریب هم بدتر شده و این شرایط مالی بد را باید به مصدومیت‌های تیم اضافه کنیم. شاید شرایط بدنی بازیکنان خوب نیست اما می‌توانستیم با پاداش‌های مالی از نظر روحی شرایط آنها را تقویت کنیم که اکنون از نظر مالی هم وضعیت خوبی نداریم.»

 وی عنوان کرد: «با سیستم ۳- ۳- ۴ بازی کردیم و خط هافبک ما می‌توانست بهتر بازی کند ولی به هر حال همه موجودی تیم ما همین بود. جوانی مثل ایمان باصفا را برای پست هافبک به خدمت گرفتیم که یکی از امیدهای فوتبال ایران خواهد بود و در تمرین‌ها در بازی‌سازی عملکرد خوبی دارد و امیدوارم در شرایط مسابقه هم همین کارآیی را داشته باشد. اگر مجوز بازی او ۲،۳ روز زودتر می‌رسید به او بازی می‌دادیم ولی به هر حال او را آوردم تا محیط‌پذیری انجام شود و در سفرهای آسیایی نیز او را با خودمان می‌بریم. در مجموع باید بگویم مشکلات همانند مشکلات مالی، بازی‌سازی و شرایط بدنی را داریم ولی با این حال قطار رو به جلو حرکت می‌کند؛ اگر سنگ نیندازند.»

 وی در مورد انتخاب پیام صادقیان به عنوان بهترین بازیکن میدان گفت: «بهترین بازیکن هواداران بودند در مجموع از استقلال توقع بیشتر می‌رود در مورد بازیکنان پرسپولیس هم صحبت نمی‌کنم. در نیمه دوم دو موقعیت بالای ۸۰ درصد داشتیم اما آنها این موقعیت را نداشتند در کرنرها هم برتر از حریف بودیم و دایی هم نظر خودش را دارد و نظرش محترم است و همین که نباختیم خودش کلی است. هفته قبل هم باخته بودیم و ۱۰ روز دیگر باید به آسیا برویم و همین که گل نخوردیم و حریف هم موقعیت ۶۰ درصدی گل هم نداشت نشان دادیم در دفاع عملکرد خوبی داشتیم.»

افق نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=99117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر