2

فتح‌الله‌زاده:اگر ببازیم هم همه ما می‌مانیم و با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.

  • کد خبر : 34247
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹

اگر قرار باشد ما به خاطر یک باخت کادر فنی‌مان را تغییر دهیم باید ده‌ها گزینه مدنظر داشته باشیم تا از آنها پس از شکست‌ها استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید حتی اگر این تیم در بازی امشب برابر سپاهان هم نتیجه نگیرد تغییری در کادر مدیریت و فنی این تیم به وجود نخواهد آمد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضور هوادران پرتعداد استقلال در اصفهان برای تماشای بازی این تیم برابر سپاهان و اختصاص ۸ درصد ظرفیت ورزشگاه به آنها گفت: ما هواداران خیلی خوبی داریم. آنها هر جای ایران که باشیم می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند. به نظرم استقلال و پرسپولیس مثل تیم ملی می‌مانند و باید رفتارها با آنها ملی باشد.

وی افزود: به نظرم ورزشگاه فولاد شهر شرایط میزبانی از چنین بازی بزرگی را ندارد و حتی می‌بینید بیرون ورزشگاه تماشاگران سپاهان هم حضور دارند و نتوانسته‌اند وارد استادیوم شوند. به نظرم شایستگی فوتبال اصفهان بیشتر از این حرفهاست و باید این شهر ورزشگاهی ۷۰ هزار نفری داشته باشد. باید وضعیت به گونه‌ای باشد که هر چه سریعتر ورزشگاه نقش جهان تکمیل شود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که این شایعه مطرح شده که در صورت باخت استقلال در بازی امشب، هم کادر مدیریت و هم کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند گفت: شکست چه ربطی به تغییرات دارد. اگر شایعه‌ای وجود دارد رسانه‌ها نباید این شایعه را انتشار دهند. اگر قرار باشد ما به خاطر یک باخت کادر فنی‌مان را تغییر دهیم باید ده‌ها گزینه مدنظر داشته باشیم تا از آنها پس از شکست‌ها استفاده کنیم.

وی درباره کادر مدیریتی استقلال و وضعیتش در صورت شکست برابر سپاهان گفت: به شما اطمینان می‌دهم حتی اگر ببازیم هم همه ما می‌مانیم و با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]