3

شوک بزرگی که تیام به اردوی عجمان داد

  • کد خبر : 266030
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰:۰۰

نکته جالب در خصوص ستاره سنگالی به برخی از اخبار و گمانه‌زنی‌ها پیرامون دیدار او با وینفرد شفر در دبی برمی‌گردد که به تأیید مسئولان استقلال نرسید. دیداری که اگر برگزار شود مسلماً امیدواری‌ها نزد طرفداران این باشگاه برای حل مشکل گلزنی را به اوج خود می‌رساند

مامه بابا‌تیام با آسیب‌دیدگی شدیدی در تمرینات عجمان روبه‌رو شد تا غیبتش در بازی‌های لیگ امارات شوک بدی به طرفداران این باشگاه وارد کند.
در روز‌هایی که شایعات پیرامون بازگشت مامه تیام مهاجم سنگالی به استقلال از منابع نامشخص در تهران اوج گرفته بود، مامه بابا‌تیام با آسیب‌دیدگی شدیدی در تمرینات عجمان روبه‌رو شد تا غیبتش در بازی‌های لیگ امارات شوک بدی به طرفداران این باشگاه وارد کند. ستاره سنگالی که قراردادی ۱/۴ میلیون دلاری با عجمان بست تا این فصل را برای آن‌ها توپ بزند دیشب غایب بزرگ نارنجی‌پوشان در لیگ امارات مقابل الوحده لقب گرفت تا مصدومیتش بدتر از آن چیزی باشد که در ابتدا تصور می‌شد. تیام که همچنان استقلالی‌ها با شایعاتی پیرامون بازگشتش به تهران و جمع آبی‌پوشان روبه‌رو هستند در بازی شب گذشته مقابل الوحده بالاجبار از روی سکو‌ها نظاره‌گر تلاش هم‌تیمی‌هایش بود. نکته جالب در خصوص ستاره سنگالی به برخی از اخبار و گمانه‌زنی‌ها پیرامون دیدار او با وینفرد شفر در دبی برمی‌گردد که به تأیید مسئولان استقلال نرسید. دیداری که اگر برگزار شود مسلماً امیدواری‌ها نزد طرفداران این باشگاه برای حل مشکل گلزنی را به اوج خود می‌رساند، چون تیام آمار فوق العاده‌ای با پیراهن استقلال در نیم‌فصل گذشته ثبت کرده بود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=266030

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر