2

اختصاصی/اعتماد از دست رفته نیاز به بازسازی دارد

  • کد خبر : 139154
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

امیرعباس سلطانی گفت:دولت از قبل نسبت به سوخت نشدن سهمیه های ۴۰۰تومانی بنزین تعهداتی را بیان کرده، و هم اکنون در قبال این جو بی اعتمادی باید پاسخگو باشد.

سلطانی گفت:

دولت از قبل نسبت به سوخت نشدن سهمیه های ۴۰۰تومانی بنزین تعهداتی را بیان کرده، و هم اکنون در قبال این جو بی اعتمادی باید پاسخگو باشد.

با توجه به اعلام مجدد سوخت نشدن کارتهای بنزین ۴۰۰ تومانی از سوی دولت، در بین مردم جامعه صحبت ها و حواشی درباره ی از بین رفتن این سهمیه ها بوجود امده است.

بر همین اساس سلطانی عضو کمیسیون انرژی در پاسخ به سوال خبرنگار افق درباره ی سوخت شدن این سهمیه ها تصریح کرد: چون دولت از قبل نسبت به این مسئله تعهداتی را بیان کرده، هم اکنون در قبال این جو بی اعتمادی باید پاسخگو باشدو هیچ کس جز دولت نمی تواند برای این عمل جوابی در نظر بگیرد.

وی همچنین درباره ی هوشمندی سازی دستگاه های حاضر در جایگاه های بنزین اعلام کرد: اجرای طرح هوشمند سازی جایگاه ها هم اکنون با در نظر گرفتن شرایط فعلی کمی اغراق آمیز است، چون با توجه به کسری بودجه و برآورد هزینه های اجرای این برنامه، دولت نخواهد توانست مبالغ مورد نیازاجرای این امر را تامین کند و حالا قبل از هر عملی باید اعتماد از دست رفته بازسازی گردد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=139154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر