6

ادعای بیمارستان عرفان و سندی که نشان می دهد ۲۰ میلیون تومان دریافت کرده است

  • کد خبر : 176594
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

چندی پیش ، خبری منتشر شد مبنی بر این که دختری در بیمارستان عرفان تهران بستری است و به دلیل مشکل مالی، حتی وعده غذایی وی را نیز قطع کرده اند.

خیریه نسیم وصال، برای ترخیص این دختر از بیمارستان وارد عمل شد و با کمک خیرین مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای ترخیص وی جمع آوری کرد و به حساب بیمارستان واریز کرد.
با این حال ، بیمارستان عرفان در نامه ای که رونوشت آن را به عصر ایران نیز ارسال کرده ، ادعاهایی را مطرح کرد که در زیر می خوانید:

جناب آقای دکتر پایدار
معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران

با سلام و دعای خیر

احتراما پیرو نامه ۱۲۳٫۵۶۲۸٫د مورخ ۱۳۹۴٫۹٫۳ مدیرکل محترم دفتر بازرسی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مورد کمک فوری برای ترخیص دختر یتیم از بیمارستان به نام “ندا لرد” به استحضار می رساند نامبرده در تاریخ ۱۳۹۴٫۸٫۲۴ با تشخیص تومور مغزی بدون ودیعه و با ضمانت پزشک معالج جناب آقای دکتر گیو شریفی جراح مغز و اعصاب بستری شد و در تاریخ ۹۴٫۹٫۱ از بیمارستان ترخیص شده است.

صورتحساب بیمار مبلغ ۲۴۲٫۱۲۶٫۱۹۶ ریال می باشد که هزینه جراحی بیمار توسط پزشک معالج NC شده و هزینه های بیمارستانی و بیهوشی را نیز بیمارستان متقبل گردید. در نهایت مبلغ یکصد میلیون ریال باقیمانده، توسط یکی از پزشکان بیمارستان جناب آقای دکتر رضوان پرداخت شد و در تاریخ ۹۴٫۹٫۱ با حال عمومی خوب و تسویه حساب کامل و ختم پرونده ترخیص گردید.

خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی موضوع، در مواردی اینچنینی که سایت های خبری با ذکر نام بیمارستان بدون داشتن اطلاعات و ادله کافی باعث هتک حرمت مراکز درمانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی می گردند برخورد جدی به عمل آید. مطمئن هستیم بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور و همچنین بیمارستان عرفان پزشکان و پرسنل متخصص و متعهدی وجود دارد که با این نگاه هر چند بار مالی سنگینی بر آنان تحمیل می گردد ولی مسایل اخلاقی و اجتماعی را در نظر دارند.

با تشکر
دکتر سیدغلامرضا فنایی

رونوشت:
جناب آقای دکتر میردهقان، مدیرکل محترم دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان جهت استحضار
جناب آقای دکتر سیدسجاد رضوی، مدیرکل محترم دفتر بازرسی جهت استحضار

عصر ایران برای پیگیری موضوع با خیریه نسیم وصال تماس گرفت و مشخص شد که برخلاف ادعای بیمارستان، این خیریه طی نامه ای،از بیمارستان عرفان استعلام هزینه کرده و بر اساس مبلغ اعلامی بیمارستان، ۲۰ میلیون تومان را به حساب بیمارستان واریز کرده است.
لذا بهتر است بیمارستان مذکور به جای تقاضای برخورد با سایت هایی که واقعیت ها را گزارس می دهند، به اصلاح روند خود بپردازد. ضمن این که جا دارد از پزشکان انسان دوست و شریفی که قبل از وصول مبلغ توسط خیریه، بیمار نامبرده را ضمانت کرده بودند، تقدیر و تشکر شود.

ادعای بیمارستان عرفان و سندی که نشان می دهد 20 میلیون تومان دریافت کرده است

ادعای بیمارستان عرفان و سندی که نشان می دهد 20 میلیون تومان دریافت کرده است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176594

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر