2

انتشار اسناد تخلفات مرد سه شناسنامه ای تا ۱۰ روز دیگر/دست های پنهان به دنبال قهرمان سازی زنجانی

  • کد خبر : 179078
  • ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی، با بیان اینکه فرصت قهرمان سازی بابک زنجانی از سوی دست‌های پشت پرده به پایان رسیده است، افزود: جمع بندی مستندات پرونده این متهم صورت گرفته و پس از پایان فرصت ۱۰ روزه تمامی این اسناد به اطلاع اذهان عمومی خواهد رسید.

انتشار اسناد تخلفات مرد سه شناسنامه ای تا 10 روز دیگر/دست های پنهان به دنبال قهرمان سازی زنجانی

امیرعباس سلطانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به روند بررسی پرونده متهم نفتی بابک زنجانی، گفت: ۱۰ روز دیگر تا اتمام فرصت قانونی این متهم برای بازگرداندن بیت‌المال به خزانه زمان باقی است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دستگاه قضا باید با سرعت بیشتری به پرونده میلیاردر نفتی رسیدگی کند، افزود: متاسفانه تاکنون این متهم سعی کرد با استفاده از تریبون خود را قهرمان جلوه داده و تلاش کرد به برخی نهادهای کشور تهمت بزند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه فرصت قهرمان سازی بابک زنجانی از سوی دست‌های پشت پرده به پایان رسیده است، افزود: حامیان بابک زنجانی در دولت قبل و همچنین دولت فعلی باید بدانند که سرنوشت این متهم در انتظارشان است.

وی با تاکید بر اینکه تجربه نشان داده بابک زنجانی قصدی در خصوص پرداخت بدهی‌های خود ندارد، تصریح کرد: ارایه فرصت مجدد به این متهم برای پرداخت بدهی‌ها هیچ دردی را درمان نمی‌کند.

سلطانی از جمع بندی مستندات کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی خبر داد و افزود: پس از پایان فرصت ۱۰ روزه تمامی این اسناد به اطلاع اذهان عمومی خواهد رسید.

عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی، یادآور شد: برخورد قاطع‌تر با پرونده بابک‌ زنجانی می‌تواند به تکرار جرایمی این چنینی کمک کند./

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=179078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر