2

ساماندهی یگان‌های متحرک و زرهی هجومی

  • کد خبر : 232350
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تجهیز یگان‌های زرهی و هجومی این نیرو خبر داد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ سرلشکر شهید اسد الله متاجی گرگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف از سفر به استان گلستان بازدید از لشکر قدرتمند، محرک و هجومی و ۲ تیپ مجهز استان گلستان است، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال از دستاورد‌های جدید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی امروز پا در رکاب، ولی امر مسلمین است و آماده مقابله با جنگ‌ها و دشمنان، افزود: نیروی زمینی در حال کسب تجربه جدید است و تحول اساسی در آن شکل خواهد گرفت و براساس اوامر، ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا به‌دنبال چابکی، تحرک و کارآمدی یگان‌ها است و برای پاسخگویی برای عملیات روز در حال آماده‌شدن، است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: در آینده نزدیک با چهره بسیار جدید ارتش مواجه خواهید شد که با شناسایی جنگ‌های آینده خود را مجهز می‌کند. این تحول در ۵ بخش انجام می‌شود که یکی از آن‌ها تغییر در مولفه‌های توان رزمی است که ما در این بحث به‌دنبال کارآمد کردن نیرو‌ها و تجهیزات خود هستیم.

امیر حیدری تصریح کرد: تجهیزات ما در این بخش هوشمند می‌شوند و در بخش جنگ‌های نیابتی، اتوماسیون و هوشمندی تجهیزات و استفاده از سلاح‌های ضد‌زرهی دستاورد‌های خوب ارتش در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شوند.

امیر سرتیپ حیدری گفت: با توجه به ماهیت جنگ‌های آینده در حال تجهیز یگان‌هایی هستیم که بتوانند پاسخگوی امنیت کشور باشند و به‌همین منظور یگان‌های متحرک و زرهی هجومی را در حال ساماندهی هستیم.

وی ادامه داد: تحولات صورت گرفته در ساختار، توان رزمی و به‌روز شدن یگان‌های نیروی زمینی براساس دستورالعمل‌ها و روش‌های جاری خواهد بود.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۶ گام‌های اساسی جهت این تحول عظیم برداشته شده و در بحث گزینش نیروی انسانی هم‌اکنون در حال انتخاب بهترین نیرو‌ها در سطح جامعه هستیم تا شاهد ارتشی ولایی، مردمی و توانمند باشیم.

امیر حیدری تصریح کرد: در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در بُعد ضد زره و هم در بُعد راکت‌انداز‌های متعدد که وجود دارد وارد یک تحول اساسی شده‌ایم که ان‌شاءالله ملت شریف ایران گوشه‌ای از این تحولات را در رزمایش‌ها شاهد خواهند بود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=232350

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر