3

الهه راستگو:دخترم جرات مدرسه رفتن ندارد!

  • کد خبر : 100290
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

الهه راستگو در جلسه ای خصوصی با برخی از اصلاح طلبان نکات جدیدی را از پروژه تخریب و دروغ پراکنی علیه خود را افشا کرد.

الهه راستگو در جلسه ای با برخی اصلاح طلبان از مشکلاتی که این افراد برای وی و خانواده اش به وجود اورده اند گلایه کرده و گفت: با این اقداماتی که علیه من و خانواده ام صورت گرفته دختر من حتی جرات ندارد که از اول مهر مدرسه برود! چه کسی میتواند جواب دخترم را بدهد؟ من همه کسانی که این شرایط را برای من و خانواده ام به وجود آورده اند را به خدا واگذار میکنم. واقعا این انتخابات ارزشش را داشت که چنین رفتاری را انجام دهید؟ شماها به چه قیمتی حاضر هستید به مقاصد خودتان برسید؟! شما حاضر هستید یک خانواده را برای رسیدن به اهدافتان خراب کنید؟ از خدا نمی ترسید؟!

وی همچنین با ابراز نارضایتی از دروغ هایی که به وی نسبت داده اند در رابطه با تعهد خود به اصلاح طلبان می گوید: من در هیچ جلسه ای تعهدی در رابطه با شورای شهر نداده و قسمی هم تا کنون نخورده ام. بنده در طول عمر فعالیت سیاسی ام فقط دوبار در دوره های مجلس پنجم و شورای چهارم بوده است. از شما هم توقع دارم که این مسئله را بین افکار عمومی تشریح کنید. بین رسانه ها مطرح کرده بودید که راستگو به قرآن قسم خورده و برخلاف آن عمل کرده است. خودتان میدانید که چنین چیزی وجود نداشته است.

من به وظیفه شرعی خودم در برابر خداوند انجام داده ام و وامدار هیچ حزب و گروه و دسته ای هم نیستم. من فقط وامدار مردم هستم. این را هم بدانید که خیلی از اصلاح طلبان با بنده تماس گرفته و از من تشکر کردند. یک روزی خواهد رسید که آقای هاشمی هم از بنده تشکر خواهند کرد. ایشان به دلیل اینکه شهردار نشدند و مشکلات بعدی آن گریبان گیر ایشان نخواهد شد؛ از من تشکر خواهند کرد.

نیمروز/ وی همچنین در این جلسه با دیکتاتور خواندن مخالفینش میگوید: من نزد خدای خودم سربلند هستم چون با شرافت به وظیفه ای که داشته عمل کرده ام. صرفا از شما هم میخواهم اظهارات خلاف واقع خود را تکذیب کنند. من را جاسوس، منافق، خائن و دروغگو نامیدند. خدا راضی است از این حرفها؟ من ۳۲ سال به این مملکت خدمت کرده ام.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر