4

ادامه برخوردهای نامناسب با خبرنگاران

  • کد خبر : 100624
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷

نیروهای حاضر در ورزشگاه فولادشهر برای ورود خبرنگاران رسانه‌های گروهی به این ورزشگاه مشکلات بسیاری برای آنها ایجاد کرده و حتی در مواردی برخورهای لفظی با آنها انجام دادند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۲۰ امشب جمعه در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که حواشی دیگر این بازی را در زیر می‌خوانید:

* رحمان احمدی و نیلسون کوریا دروازه‌بان‌های تیم سپاهان و پرسپولیس اولین بازیکنانی بودند که وارد زمین ورزشگاه فولادشهر شده و مشغول گرم کردن شدند.

* حدود ۱۵۰۰ هوادار سپاهان و پرسپولیس بیرون از ورزشگاه فولادشهر ماندند و امکان ورود آنها به ورزشگاه به دلیل تکمیل ظرفیت این ورزشگاه وجود نداشت.

* اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه‌ های گروهی برای ورود به ورزشگاه فولادشهر با مشکلات بسیاری مواجه شد و نیروهای حاضر در محوطه بیرونی ورزشگاه فولادشهر نزدیک به نیم ساعت برای ورود خبرنگاران به ورزشگاه آنها را معطل کردند. پس از گذشت نزدیک به نیم ساعت، این خبرنگاران پس از برخورد زننده‌ای که با آنها صورت گرفت، وارد ورزشگاه شدند.

* بازار سیاه فروش بلیت در اطراف ورزشگاه فولادشهر اصفهان ایجاد شده بود و برخی افراد سودجو قیمت بلیت این دیدار را تا نزدیک به ۱۵ هزار تومان بالا برده بودند و آن را به تماشاگران مشتاق به فروش می‌رساندند، این در حالی است که قیمت بلیت این مسابقه ۵۰۰۰ تومان اعلام شده بود.

* جواهیر سوکای مهاجم تیم سپاهان که به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی ماه‌ها از میادین فوتبال دور شده، با لباس شخصی در این ورزشگاه حضور پیدا کرده بود و پیش از آغاز مسابقه با بازیکنان تیمش خوش و بش می کرد. محرم نویدکیا کاپیتان تیم سپاهان که او نیز زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور پیدا کرد و پیش از آغاز مسابقه و هنگام گرم کردن بازیکنان سپاهان مشغول صحبت با آنها بود.

* تماشاگران سپاهان هنگام حضور محرم نویدکیا در ورزشگاه، به شدت او را تشویق کرده و خواستار بهبود هرچه سریعتر این بازیکن شدند.

* محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته تیم سپاهان که امثال در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رود، قبل از آغاز مسابقه به شدت از سوی تماشاگران سپاهان تشویق شد.

* در دقیقه ۴ مسابقه، محسن قهرمانی سیدمیثم حسینی مدافع پرسپولیس را از زمین اخراج و یک ضربه پنالتی به سود سپاهان اصفهان اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر