1

خطرناک ترین زن دنیا تحت تعقیب قرارگرفت +تصویر

  • کد خبر : 101598
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

پس از درخواست مقامات کنیایی، پلیس بین‌الملل (اینترپل) حکم دستگیری سامانتا لوتویت معروف ” به بیوه سفید ” را صادر کرده است.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت العربیه، اینترپل دستور بازداشت “خطرناکترین زن جهان” را صادر کرد.

گروه تندروی “شباب سومالی” در بیانیه ای حمله به بازار تجاری در نایروبی پایتخت کنیا را بر عهده گرفته و گفته است که این عملیات در واکنش به دخالت نظامی ارتش کنیا در سومالی صورت گرفت.

در بیانیه اینترپل آمده است که ” لوتویت”۲۹ ساله که نام مستعار “نتالی ویب” بر خود قرار داده است از سوی مقامات کنیا به اتهام در اختیار داشتن مواد منفجره و همچنین توطئه برای ارتکاب اعمال جنایتکارانه در دسامبر سال ۲۰۱۱ تحت تعقیب است.

رونالد نوبل دبیر کل پلیس بین الملل (اینترپل) اعلام کرد که مقامات کنیا ، ۱۹۰ عضو “اینترپل” را نسبت به خطرناک بودن خانم لوتویت وضرورت دستگیری وی آگاه کرده است.

پلیس بین الملل (اینترپل) بر روی سایت خود مشخصات سامانتا لوتویت و چند عکس از وی همراه با حجاب و بدون آن را منتشر کرده است.

لوتویت از زمان بمبگذاری انتحاری ۷ ژوییه سال ۲۰۰۵ در لندن ، نیروهای امنیتی ، افکار عمومی و رسانه های بریتانیا را به خود جلب کرد . وی همسر “جرمی لیندسی” یکی از بمبگذاران آن عملیات انتحاری بوده است.

سامانتا در سال ۲۰۰۲ از طریق چت با جرمی آشنا شد و اینک دو فرزند از او دارد . پس از کشته شدن جرمی، سامانتا با یک تروریست متخصص در زمینه مواد منفجره به نام “حبیب صالح الغنی” که اسم مستعار “اسامه” را برگزیده ازدواج کرد .

وی در سال ۲۰۰۹ برای زندگی کردن با او به کنیا رفت و صاحب فرزند سوم خود از او شد. تماس های معمولی وی با خانواده اش در بریتانیا تا سال ۲۰۱۱ ادامه داشت اما پس آن زندگی کاملا مخفی خود را آغاز کرد و با آنها کاملا قطع رابطه کرد.

گفتنی است طی سال های اخیر موج گرایش اتباع کشورهای غربی به اسلام موجب نگرانی غربی ها شده است به همین دلیل آنها به تکاپو افتاده اند تا با نفوذ دادن برخی افراد خود  میان عده ای افراطی در جامعه مسلمانان و بدست گرفتن طراحی های تروریستی، اسلام را معادل خشونت و ترور نشان دهند.

در جریان حادثه تروریستی کنیا از این زن سفید پوست به عنوان مغز متفکر و طراح یاد شده است.

 

 

۱۱۵

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=101598

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر