2

شیوه ثبت‌نام از متقاضیان جدید تشرف به عمره مفرده

  • کد خبر : 10167
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، اعلام شرایط ثبت‌نام مرحله جدید عمره مفرده فقط از طریق سازمان حج و زیارت تعیین و اعلام می‌شود. همچنین، شیوه ثبت‌نام اعم از زمان ثبت‌نام، مبلغ ودیعه ثبت‌نام و همچنین بانک عامل (بانک ثبت‌نام‌کننده) به‌صورت رسمی از طریق رسانه‌های جمعی، روزنامه‌های […]

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، اعلام شرایط ثبت‌نام مرحله جدید عمره مفرده فقط از طریق سازمان حج و زیارت تعیین و اعلام می‌شود.
همچنین، شیوه ثبت‌نام اعم از زمان ثبت‌نام، مبلغ ودیعه ثبت‌نام و همچنین بانک عامل (بانک ثبت‌نام‌کننده) به‌صورت رسمی از طریق رسانه‌های جمعی، روزنامه‌های کثیر‌الانتشار و همچنین سایت رسمی سازمان حج و زیارت به نشانیwww.hajnews.ir به اطلاع خواهد رسید.
هرگونه اقدام اعم از پیش‌ثبت‌نام یا تبلیغات در این خصوص قبل از صدور اطلاعیه رسمی از طرف سازمان حج و زیارت مورد تایید سازمان حج و زیارت نیست.
همچنین واحد اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت با شماره تماس۷ ـ ۶۴۵۱۲۷۰۱ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان است.
برخی از شعب بانک‌ها در حالی که هنوز رایزنی‌ها در حج و زیارت برای تعیین بانک عامل ودیعه‌گذاری عمره در حال انجام است تا شورای عالی حج در این زمینه تصمیم‌گیری کند، اقدام به دریافت وجه از مردم کرده که این امر تخلف مسلم محسوب می‌شود.
پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری(www.hajj.ir) آخرین اخبار و اطلاعات ثبت نام عمره مفرده را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر