1

موضوع ازدواج با فرزندخوانده در حاشیه یک طرح مطرح شد

  • کد خبر : 101991
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲

سبحانی‌نیا اظهار کرد: موضوع ازدواج با فرزندخوانده در حاشیه طرح حمایت از فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست مطرح شد و هیاهویی که در حاشیه آن ایجاد شده متاثر از فضای تبلیغاتی خارجی است و هنوز به تصویب نرسیده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختمی که از سوی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: چنین چیزی با شکلی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود در مورد ازدواج با فرزندخوانده به هیچ وجه یکی نیست و این موضوع از نظر شرعی نیز نمی‌تواند مورد تایید باشد.

 

وی افزود: در مورد کلیات طرح نیز هنوز در مرحله مقدماتی است و این طرح در صحن علنی مطرح نشده است و قطعا فرصت برای اظهارنظر در مورد آن وجود دارد.

 

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان‌بندی مجلس برای رای اعتماد به وزرا، گفت: هنوز وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی نشدند و ما منتظر معرفی آنها توسط رییس‌جمهور هستیم و باید ببینیم آیا جناب آقای دکتر روحانی روی همین اشخاصی که به عنوان سرپرست منصوب کرده‌اند نظر دارند یا خیر، بعد از آن است که می‌توان در مورد مجلس و فضای آن نظر داد اما قطعا آنچه که مسلم است رییس‌جمهور تا سه ماه طبق قانون فرصت دارد وزرا را معرفی کند و الان نیز تا پایان زمان قانونی مهلت زیادی باقی مانده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=101991

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر