2

انتصابات جدید بانک در نهاد ریاست‌جمهوری

  • کد خبر : 102775
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در احکام جداگانه نایب رئیس و عضو شورای درمان مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری را منصوب کرد.

افق/ تسنیم، مرتضی بانک معاون‌کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در احکام جداگانه نایب رئیس و عضو شورای درمان مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری را منصوب کرد.متن حکم نایب رییس و عضو شورای درمان نهاد ریاست جمهوری به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای عبدالخلیل معظم‌زاده

معاون محترم پشتیبانی و تحول اداری

سلام علیکم

احتراما با توجه به توانمندی‌های تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه سلامت، به موجب این حکم به عنوان «نایب رییس و عضو شورای درمان نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌گردید.

امیدوارم با حضور جنابعالی در شورای درمان نهاد ضمن بهره‌گیری از همه تلاش‌ها و استعدادهای موجود، شاهد ارتقاء سطح سلامت همکاران و خانواده محترم ایشان باشیم.

امید است با عنایات الهی و بهره‌مندی از استعدادهای موجود، در انجام وظایف و حسن جریان امور، افزایش بهره‌وری در رضایت‌مندی شغلی کارکنان، اثربخشی، کارایی و توانمندسازی نیروی انسانی در بدنه نهاد ریاست جمهوری در پرتو رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

همچنین مرتضی بانک، در حکم دیگری حجت‌الاسلام والمسلمین سعید آگاه را به سمت “مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری” منصوب کرد. متن این حکم بدین شرح است:

بسمه تعالی

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سعید آگاه

سلام علیکم

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزشمند و موثر جنابعالی، به موجب این حکم به سمت “مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری” منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، با استفاده از پشتوانه تجربی و سوابق مفید خود به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به مجموعه نهاد ریاست جمهوری با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

مرتضی بانک

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر