1

خودروهایی که در مناطق ازاد قیمت های مناسبی دارند+تصاویر

  • کد خبر : 103795
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

  کرایسلرC300 برای القای حس قدرت راحتی لوکس و در عین حال کلاسیک بودن یک خودرو پا به عرصه گذاشت.کرایسلر ۲۰۱۳ C300 دارای قلب تپنده وی ۶ با حجم۳٫۶ لیتر می باشد که قادر به تولید ۲۹۲ اسب بخار قدرت می باشد .استفاده از چرم مرغوب با دوخت آشکار و جالب به همراه چوب مات […]

 


  1. کرایسلرC300 برای القای حس قدرت راحتی لوکس و در عین حال کلاسیک بودن یک خودرو پا به عرصه گذاشت.کرایسلر ۲۰۱۳ C300 دارای قلب تپنده وی ۶ با حجم۳٫۶ لیتر می باشد که قادر به تولید ۲۹۲ اسب بخار قدرت می باشد .استفاده از چرم مرغوب با دوخت آشکار و جالب به همراه چوب مات و ترکیب رنگهای گرم در فضای داخلی، باعث شکوه خاصی در هنگام سوار شدن کرایسلر ۳۰۰ می شوند. امکانات داخلی این سدان لوکس بسیار فراوان اند. نظیر تهویه مطبوع جداگانه برای جلو و عقب، پدالها و فرمان قابل تنظیم و دارای حافظه، گرم کننده یا خنک کننده جالیوانی، چراغهای LED و سیستم ناوبری، صفحه نمایش ۸٫۴ اینچی لمسی و از این قبیل. استفاده از پلاتین و کروم نیز در جای جای بیرون و داخل خودرو مشهود است.خودروی مورد نظر در منطقه ازاد ارس توسط شرکت کیش خودرو ارس به قیمت ۵۴۰۰۰ دلار به فروش می رسد .
     


    هیوندای ای ۴۰ در منطقه ازاد ارس
    Hyundai i40 محصولی جدید از هیوندای است که از سال ۲۰۱۲ انبوه عرضه می شود . این مدل نیز همانند دیگر مدل های جدید تولیدی توسط هیوندا از سقف تمام شیشه ای بهره می برد که فضای داخلی را جذاب تر و روشن تر می کند . این خودرو دارای طراحی جذاب است و به نوعی یک استیشن خانوادگی محسوب می شود وبا قیمت ۹۰ میلیون تومان در منطقه ازاد تجاری – صنعتی ارس قابل خریداری است .
     



  2. اسب رام نشدنی فورد در ارس می تازدفورد موستانگ یکی از انواع ماشین هایی است که هر کس آن را ببیند به یاد جاده های بیابانی امریکا خواهد افتاد. یک ماشین کاملا امریکایی و در عین حال خشن. فورد در ۶ ماهه دوم ۲۰۱۲ از خودروی مدل ۲۰۱۳ خود پرده برداری کرد و قابلیت های کلی آن را معرفی کرد. ظاهر کلی فورد ۲۰۱۳ نسبت به مدل های قبل، تفاوت چندانی ندارد ولی عملکرد آن ارتقا یافته است. در ادامه بررسی کلی بر قابلیت های این خودرو جذاب، در منطقه ازاد ارس خواهیم داشت.موستانگ مورد نظر دارای پیشرانه ی V6 به حجم ۳۷۲۷ سی سی است و توان تولید ۳۰۵ اسب بخار قدرت را در ۶۵۰۰ دور دقیقه دارد و شتاب صفر تا ۹۶ این خودرو ۶.۲ ثانیه از سوی کمپانی سازنده اعلام شده و شتاب صفر تا ۱۶۰ این خودرو ۱۵.۴ ثانیه است و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۴.۵ ثانیه می پیماید و حداکثر شتاب جانبی قابل تحمل جی نیز ۰.۸۸ است . این خودرو در شرکت کیش خودرو ارس به قیمت ۴۰۰۰۰ دلار در قابل خریداری است . 

  3. شاید بتوان SRX را جزو معدود خودروهای شاسی‌بلندی دانست که واقعا لوکس‌اند. البته لوکس بودن و تجملی بودن این خودرو به هیچ عنوان روی قدرتمندی و توان آن تاثیر منفی نگذاشته‌است. از همین رو کادیلاک شاسی‌بلند توانسته است از تمام تست‌های قدرتی سربلند بیرون بیاید و نام خود را در میان خودروهای لوکس شاسی‌بلند پر قدرت نظیر GMC و… جای دهد.

    گفتنی‌است که ساخت و تولید این مدل خودرو به سال ۲۰۰۴ باز می‌گردد. این خودرو در اولین سال تولید توانست ۵ هزار مشتری را به خود جذب کند. در عین حال اما نقص‌های فنی این خودرو و تمایل به توانمند‌سازی بیشتر آن باعث شد که طراحان SRX همچنان به بازنگری کلی در خصوصیات این خودرو بپردازند. بنابراین تا سال ۲۰۱۰ چند مدل دیگر از این خودرو ساخته‌شد و در سال ۲۰۱۰ آخرین نسخه آن با ظاهری تقریبا جدید به بازار آمد و توانست ۵۱ هزار مشتری را شیفته خود کند. مدل ۲۰۱۰ این خودرو ظاهری لوکس‌تر و جذاب‌تر دارد. چراغ‌های کشیده و پهن این خودرو توانسته به آن ظاهری قوی و قدرتمند ببخشد.همچنین بدنه تخم‌مرغی شکل خودرو باعث شده‌است که قابلیت‌های آیرودینامکی آن بیشتر از قبل شوند. خطوط کم بدنه این خودرو هم ظاهری کلاسیک به این خودرو بخشیده‌است اما حقیقتا چیزی از لوکس بودن و مد روز بودن آن کم نکرده‌است. داخل این خودرو هم پر از مظاهر لوکس و جذاب و در عین حال اسپرت است. تودوزی کرم رنگ چرمی این خودرو همراه با داشبورد چوبی و یکدست آن هم تلفیقی از خودروهای کلاسیک و مدرن را ارائه داده‌است. با تمام این تفاسیر اما شاید بحران اقتصادی آمریکا باعث شود که مردم آمریکا کمی از خودروهای آمریکایی رویگردان شوند.
    خودروی مورد نظر که جدیدا وارد منطقه ازاد ارس شده مجهز به موتور وی ۶ به حجم ۳٫۶ لیتر است و قادر به تولید ۲۵۸ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۵۰۰ است لازم به ذکر است مصرف سوخت این خودرو در داخل شهر ۱۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی است.قیمت این خودرو در منطقه ازاد ارس ۶۰۰۰۰ دلار می باشد!





لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103795

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر