2

هرکس جای من بود باید فوتبال را کنار می‌گذاشت

  • کد خبر : 104589
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳

بازیکن با تجربه تیم فوتبال استقلال که بعد از مدت‌ها فرصت بازی پیدا کرده بود در خصوص اینکه از بازی خود راضی است، گفت: باید مربی از بازی من راضی باشد ولی خودم فکر می‌کنم بازی بدی انجام ندادم.

 علیرض واحدی نیکبخت که در اواسط نیمه دوم به میدان رفته بود در خصوص بازی خود عنوان کرد: از دقیقه ۶۵ بود که به میدان رفتم. شرایط طوری بود که نیاز داشتیم کمی از فشار خارج شویم و برای همین به میدان رفتم و تلاش کردم تا موثر واقع شوم.

وی درباره اینکه بعد از مدتها فرصت بازی پیدا کرد، گفت: این تصمیم مربی است و اگر یک یا ۹۰ دقیقه بازی کنم همه تلاش خودم را می‌کنم تا بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم.

واحدی نیکبخت در پاسخ به این پرسش که آیا از بازی خود راضی است، عنوان کرد: مربی باید راضی باشد و با این دوری که من از میادین داشتم هر کسی بود باید فوتبال را کنار می‌گذاشت. امیدوارم مربی این اعتماد را بیشتر کند و کم کم راه بیافتم. در این پست سال‌ها بازی کردم و باید دید در ادامه کار چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مهر/دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر عصر امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که با برتری دو بر صفر تیم استقلال خاتمه یافت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=104589

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر