1

احکام جدید سرپرست روزنامه ی ایران برای جراید تابعه

  • کد خبر : 105090
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲

محمدتقی روغنی‌ها – مدیرعامل موسسه‌ی فرهنگی مطبوعاتی روزنامه‌ی «ایران» – در احکامی جداگانه، صدرالدین موسوی، فرهاد طلوع‌کیان و سهیل معینی را به ترتیب به‌عنوان سرپرست روزنامه‌های ایران‌دیلی، ایران ورزشی و ایران سپید منصوب کرد.

 به گزارش ایسنا، در حکم صدرالدین موسوی – سرپرست روزنامه‌ی ایران‌دیلی – آمده است: حضور فعال در فضای سایبری و راه‌اندازی شبکه‌ی آن‌لاین ایران‌دیلی از جمله اقداماتی است که انتظار می‌رود، در آینده‌ی نزدیک، با عنایت الهی و مساعدت همکاران فعال و با انگیزه انجام پذیرد.

 روغنی‌ها در حکم فرهاد طلوع‌کیان – سرپرست ایران ورزشی – نیز تأکید کرده است: توجه به تمام رشته‌های ورزشی و حمایت از اقدامات موثر و ارزشمند دولت و بخش خصوصی در حمایت از ورزش و ورزشکاران، پرهیز از ورود به جنجال‌های متداول و نقد عالمانه و کارشناسانه‌ی امور، از جمله نکاتی است که در انتشار روزنامه‌ی ایران ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد.

 مدیرعامل موسسه‌ی ایران خطاب به سهیل معینی – سرپرست ایران سپید – نیز گفته است: بهره‌گیری از کلیه امکانات موجود برای ارتقای روزنامه‌ی ایران سپید، استفاده از دیدگاه‌های جامعه‌ی هدف و تعامل با آنان و نیز افزایش مخاطبان روزنامه در فضای سایبر، از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 روغنی‌ها در این احکام از زحمات عماد آبشناس و علیرضا محمدبیگی در دوران تصدی مسوولیت در روزنامه‌های ایران‌دیلی و ایران سپید قدردانی کرده است. طلوع‌کیان نیز پیش از این انتصاب، سرپرست روزنامه‌ی ایران ورزشی بود و با حکم جدید، در سمت خود ابقا شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=105090

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر